بازی رایانه‌ای را روی سقف اتاقتان تجربه کنید + تصاویر

پژوهشگران از ساخت یک وسیله دیجیتالی منحصر به فرد خبر داده‌اند که می‌تواند سطوح مختلف مانند دیوار، پنجره و حتی پرده‌های اتاق‌ها و محل کار را به تلویزیونی‌هایی غول پیکر تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار اورژانس ‌it باشگاه خبرنگاران؛ شرکت مایکروسافت یک ابزار منحصر به فرد ارائه نموده که از طریق آن کاربران با استفاده از یک دستگاه پروژکتوری می توانند کل فضای خانه و دیوارهای اتاق‌ها را به صفحه نمایش تبدیل نمایند.


 
گفتنی است، این دستگاه که surroundweb نام دارد امکان نمایش پرتوهای صفحه نمایش را از روی یک کامپیوتر توسط پروژکتور بر روی دیوارهای اتاق فراهم می کند.


 
بررسی‌ها نشان می دهند، از طریق این فناوری کاربران قادر به مرور صفحات وب، دیدن نقشه ها، اسناد، فیلم و عکس می باشند.


 
این سیستم حتی امکان انجام بازی‌های چند رسانه‌ای را بر روی دیوارها برای علاقه‌مندان فراهم می کند. این دستگاه از یک اسکنر قوی برای اندازه گیری محیط اتاق‌ها برای تنظیم ابعاد و همینطور شناسایی نحوه‌ی حرکت دست برای انتخاب اشیاء بر روی سطوح مختلف برخوردار است.
 
این سیستم همچنین می‌تواند به عنوان یک وسیله تزئینی برای ایجاد تصاویر مورد علاقه افراد بر روی دیوارها به کار رود و رنگها و مناظر مختلف را برای دیوارها به نمایش بگذارد.
 
با استفاده از این وسیله نوظهور نیاز افراد به خرید تلویزیون های بزرگ 3 بعدی بر طرف شده و تنها با یک پروژکتور کل فضای خانه تبدیل به یک نمایشگر غول آسا می شود.
 
هنوز زمان قطعی ورود این دستگاه به بازارهای جهانی از سوی مایکروسافت اعلام نشده است.
 
منبع دیلی میل
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، اورژانس ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار