مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران از آموزش بیش از 21 هزار و 116 نفر ساعت طی 38 دوره آموزشی تخصصی و عمومی از سوی این اداره کل طی سال 92 خبرداد.

 حمیدرضا خانپور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تحقق اهداف سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور دستیابی به سیاست‌ها و خط مشی های تعیین شده شغلی وحرفه‌ای کارکنان در گروه ارتقا دانش و مهارت آنان است و فقدان دانش و مهارت نوین که سبب فرسودگی کارکنان می‌شود را می‌توان از طریق آموزش بهسازی ونوسازی دانش و توانایی افراد رفع کرد.

وی درادامه، با اشاره به اجرای صد در صد تعهدات آموزش کارکنان غیر بومی در سال 92 تا پایان بهمن ماه خاطرنشان کرد: در همین راستا میزان 21 هزار و 162 نفر ساعت در 38 دوره آموزشی تخصصی وعمومی از سوی این اداره کل ارایه شده است.

خانپور در ادامه اظهارداشت: در بخش اختصاصی 3.142 درصد ودر بخش عمومی 2.178 درصد بوده است و اموزش‌ها در یک 11 هزار و 568 نفر ساعت دوره‌های اختصاصی در 9 هزار و 595 نفرساعت دوره‌های عمومی ارایه شده است.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: درموفقیت به دست آمده بی تردید نقش همراهی و همکاری کارکنان مجموعه در اهتمام جدی به آموزش‌های تخصصی و عمومی ضمن خدمت بسیار تاثیر گذار بوده است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: کار ، تعاون ، تهران ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار