روي موج راديو اقتصاد به ايلام سفر كنيد

شنوندگان راديو اقتصاد از طريق امواج همراه با برنامه "اقتصاد و هنر هشتم" مي توانند سفري به استان ايلام داشته و از سرمايه هاي اقتصادي در صنعت گردشگري و صنايع دستي اين استان مطلع شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي راديو اقتصاد ؛ برنامه "هنر هشتم و اقتصاد" كه با هدف نقد و بررسی عملکرد روابط عمومی دستگاه های مختلف دولتی در حوزه اقتصاد پخش مي شود چهارشنبه 29 اسفندماه به سراغ اداره كل ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان ايلام مي رود تا در آستانه سال نو از فعاليت هاي اين سازمان شنوندگان را آگاه سازد.

ایلام با تمدن چندین هزار ساله و وجود اماکن تاریخی و مذهبی فراوان از قابلیت و استعداد بسیاری برای توسعه فعالیت های گردشگری برخوردار است و دارای آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی منحصر به فردی است که در ایام نوروز برای گردشگران جذاب و دیدنی است.

مدير روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان ايلام در اين برنامه ضمن بيان فعاليت ها و گزارش عملكرد واحد روابط عمومي از جاذبه هاي گردشگري و تمهيداتي كه اين استان براي مسافران نوروزي درنظرگرفته است مطالبي را بيان مي كند.

"هنر هشتم و اقتصاد" به تهيه كنندگي فريبا درويشي پنج شنبه 29 اسفند ماه ساعت 12:30 برروي موج اف ام رديف 98 مگاهرتز از راديو اقتصاد پخش مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، هنر ، موج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار