وحشت اسرائیل از هواپیمای ربوده شده مالزیایی

روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارونوت" خبر از وحشت مقامات اسرائیل از هواپیمای ربوده شده مالزیایی داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط" ، روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارونوت" در خبری اعلام کرد : مقامات اسرائیلی اقدامات امنیتی هوایی شدیدی را از ترس بکارگیری هواپیمای ربوده شده مالزیایی در حمله ای لیه این رژیم ، بکار گرفته اند.

این روزنامه روز گذشته از "اسرائیل کاتز" وزیر حمل و نقل اسرائیل نقل می‌کند : روند شناسایی هواپیماها و خلبانان خارجی سخت تر خواهد شد. این روزنامه همچنین نوشت : کاتز دستوراتی نیز برای آماده بودن برای هرنوع سناریوی ممکنی داده است.

این روزنامه از قول یک مقام مسئول در وزارت حمل و نقل اسرائیل نقل کرده  : هیچ کس نمی‌داند که این هواپیمای مالزیایی کجاست ، از این رو ما هیچ خطری را نمی‌پذیریم.

شایان ذکر است که این مسأله تنها نگرانی اسرائیل نبوده ، بلکه روزنامه انگلیسی تلگراف نیز اعلام کرده است : ممکن است هواپیمای مالزی به شیوه حملات 11 سپتامبر سال 2001 ربوده شده باشد.این روزنامه می‌نویسد : مقامات مالزیایی در شواهدی که بدان دست یافته اند اعلام کرده اند : دستگاه های ارتباطی هواپیما عمدا قطع گردیده است ، و چه بسا افراد تندرو و افراطی این هواپیما را دزیده باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
به اسراییل بگوید نترسدوفیلم بازی نکند همه تروریستها با او مچ وهماهنگ هستند
آخرین اخبار