مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چلسی چشم امید انگلیس در لیگ قهرمانان/دیدار تشریفاتی کهکشانی‌ها با شالکه

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار پی گیری می شود.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار در لندن پی گیری می‌شود.
 
***چلسی-گالاتاسرای
 
در دیدار حساس امشب چلسی در خانه میزبان گالاتاسرای است آبی پوشان لندنی در دور رفت به تساوی رسیده‌اند هم اکنون قصد دارند این تساوی را به برد تبدیل کنند تا سیر ناکامی‌های تیم‌های انگلیس در این فصل لیگ قهرمانان پایان دهد.

شاگردان خوزه مورینو در دیدار این هفته هر چند مقابل استون دیبا به شکست رسیدند این دیدار با حواشی زیادی باشد اخراج مورینیو و اخراج 2 بازیکن چلسی همراه شد اما به هر حال آبی پوشان هم اکنون در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

در سمت دیگر میدان‌ گالاتاسرای ترکیه با هدایت روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی خود که به خوبی فوتبال انگلیس آشنایی دارد و ستاره‌هایی مانند دروگبا و اسنیم در اندیشه پیروزی و صعود 8 تیم برتر لیگ قهرمانان است.
 
***رئال مادرید-شالکه 04

در دیگر دیدار امشب رئالی‌ها که در این فصل آماده تر از هر فصلی ظاهر نشده‌اند توانسته‌اند در خانه شالکه 04 در یک دیدار پرگل با نتیجه 6 بر1 به پیروزی برسند و صعود خود را مسجل کنند و دیدار تشریفاتی را مقابل شالکه در سانتیاگو برنابئو ترتیب دهند دیداری که در آن آنجلوتی به خاطر فشار در بازی برابر مالاگا خیلی از بازیکنان خود را فاکتور گرفته است اما از حضور قطعی رونالدو و برای به جای گذاشتن رکورد گلزنی‌اش در این دیدار خبر داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، قهرمان ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار