اجرای طرح زوج و فرد در شهر مقدس مشهد/ممنوعیت تردد وسائل نقلیه از ساعت 7 تا 22

رئیس پلیس راهور شهر مشهد از اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز در شهر مقدس مشهد خبر داد.

سرهنگ اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت :  باهماهنگی های صورت گرفته از 25 اسفند سال جاری تا 14 فروردین سال 93 طرح زوج و فرد در شهر مشهد با توجه به ازدحام خودروهای عبوری اجرا می شود که در همین راستا ساعت اجرای طرح از ساعت 7 صبح آغاز و ساعت 22 به پایان می پذیرد.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: طرح زوج فرد در طول ایام نوروز جمعه های اجرا نمی شود و تردد هرگونه وسیله نقلیه در ساعات اجرای طرح زوج ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: خطوط BRT  به صورت شبانه روزی به زائران خدمت رسانی می کنند و از مسافران درخواست می کنیم از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، زوج و فرد ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
همانگونه که در رسانه ها اعلام شده است طرح زوج و فرد خودروهای شخصی از هشتم مرداد ماه در مشهد اجرایی می شود . با توجه به لزوم کنترل ترافیک به صورت مقطعی در آشفته بازار طرح های حمل و نقل و شهرسازی ، شوربختانه در این طرح هیچ تدبیری برای ساکنین در محدوده طرح اندیشیده نشده است. حمل ونقل عمومی بیمار شهر مشهد در ساعت 21 به خواب می رود اما طرح تا ساعت 23(نه 22) ادامه دارد. کسی به یاد بیماران و سالخوردگان ساکن در محدوده طرح نیست . محدوده ای که در برخی مناطق برای رسیدن به خیابان اصلی باید از چندین کوجه پس کوچه بگذری بدون وسیله نقلیه شخصی برای بیماران و سالخوردگان حکم زندانی بزرگ را دارد. از اینرو امید ساکنین طرح به رسانه هایی همچون باشگاه خبرنگاران جوان است تا این مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند تا جلوی عده ای افراطی و ریاکار با انتشار انتقادهای وارد براین طرح گرفته شود.