يك تم زيبا؛

بهار را به دسكتاپ رايانه خود بياوريد + دانلود

پوسته Botanical Garden theme زیبایی و ظرافت گیاهان و گل های مختلفی را که در مزرعه، باغ و کلاً تمام فضای سبز اطراف ما هستند را با عکس های دقیقی به تصویر کشیده است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،پوسته Botanical Garden theme زیبایی و ظرافت گیاهان و گل های مختلفی را که در مزرعه، باغ و کلاً تمام فضای سبز اطراف ما هستند را با عکس های دقیقی به تصویر کشیده است.این پوسته ویندوز عکس هایی از زیبایی و ظرافت زندگی گیاهانی را که شاید هیچگاه به آن ها توجه نکرده اید را به شما نشان مي‌دهد.با تماشای تصاویر خیره کننده و رنگ های آرامش بخشی که در ساخت این پوسته ویندوز به کار رفته اند می‌توانید هنگام استفاده از سیستم خود آرامش را تجربه کنید.


هر پوسته و یا تم (Theme) ترکیبی از عکس های پس زمینه دسکتاپ (Background)، رنگ های ویندوز و صداهای متناسب است که با دانلود، ذخیره و اجرای آن ها در کامپیوتر (لپ تاپ و یا تبلت) خود می توانید محیطی متفاوت با تصاویر، رنگ ها و صداهای متناسب را بر روی ویندوز خود تجربه کنید. این تم ها می توانند برای Windows 8.1, Windows RT 8.1 و Windows 7 (نسخه‌های  Home Premium, Professional, Enterprise Ultimate) مورد استفاده قرار گیرند.

براي دانلود Botanical Garden theme روي تصوير زير كليك كنيد


انتهاي پيام/

برچسب ها: پوسته ، ویندوز ، بهار ، گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.