درودگر: سالی پر از روحیه و اقتصاد پویا را برای مردم آرزو می‌کنم

صادق درودگر مدیرعامل اسبق ملوان گفت: امیدوارم سال پیش رو سالی پر از روحیه و اقتصاد پویا برای مردم باشد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خدا رو شکر احساس می‌کنم مدتی که در ملوان انجام وظیفه کردم به تیم کمک کرده باشم و مردم را راضی نگه داشته باشم و فکر می‌کنم عملکردم رضایت بخش بود.
 
وی تصریح کرد: برای مردم در این سال جدید آرزو دارم که سالی فراموش نشدنی پیش‌رو داشته باشند و همگی بتوانیم برنامه‌ بهتری ارائه کنیم و مردم با دید بهتری به آینده نگاه کنند.
 
مدیرعامل اسبق ملوان اظهار داشت: متاسفانه مدتی است که جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به ازدواج نیستند اما امیدوارم شرایط اقتصادی همه‌ی مردم به گونه‌ای باشد تا بتوانند در نهایت آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

وی درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال و گروهی که تیم ملی فوتسال ایران درآن قرار دارد گفت: ما نباید نگاه کنیم که درچه گروهی قرار داریم وب ا چه حریف‌هایی بازی داریم به اعتقاد من ما باید  پتانسیل‌های خود را شناسایی کنیم واز آن ها به درستی بهره بگیریم.

درودگر در پايان خاطرنشان کرد: به نظرمن فقط اشکال زیان بخشی وجود دارد که آن هم نقش یک خارجی درنیمکت تیم ملی است، به اعتقاد من اگر می‌گوییم تیم ملی حداقل باید مربی‌های ما ایرانی باشند وباید فوتبال ایرانی را هم ارائه کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ملوان ، درودگر ، اقتصاد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار