حاجی دلیگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همراهی مردم با اجرای "فاز دوم هدفمندي"/ "هدفمندی" یعنی واقعی شدن قیمت‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف از اجرای آن واقعی شدن تدریجی شدن قیمت‌هاست بنابراین لازم است با توجیهاتی که البته منطقی است همراهی مردم را با خود بیشتر کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار افتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مرحله اول هدفمندی با توجیه همگانی از صدر تا ذیل مسئولین و توده‌های مختلف مردم صورت گرفت اظهار داشت: این توجیه باعث شد همه مردم و مسئولین به نوعی از اجرای هدفمندی حمایت جدی داشته باشند.

وی افزود: در حالی که معمولا این‌گونه طرح‌ها که یکی از آثارش افزایش قیمت‌هاست در جوامع دیگر با مقاومت مواجه می‌شود اما در کشور ما این اتفاق نیفتاد.

وی تصریح کرد: در واقع شفاف‌سازی که نتیجه همین توجیه و برگزاری جلسات بود موجب پاگرفتن هدفمندی شد.

*همراهی مردم با اجرای فاز دوم هدفمندي

وی در ادامه با بیان اینکه در فاز دوم دولت باید در این مورد به مردم به طور کامل اطلاع‌رسانی کند افزود: از آنجایی که قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و هدف از اجرای آن واقعی شدن تدریجی شدن قیمت‌هاست بنابراین لازم است با توجیهاتی که البته منطقی است همراهی مردم را با خود بیشتر کنیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید بر اینکه تدوین یارانه توسط دولت باید با کمترین اشکالات مواجه باشد اظهار داشت: اگر دولت این قانون را در اختیار توده های مختلف مردم قرار دهد قطعا تاثیرش را خواهد دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۰۸:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۳
آیا تنها قیمتها واقعی میشود یا دستمزدها هم واقعی میشود و ......
آخرین اخبار