رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران برنامه های گردشگری امسال شهرداری تهران را از سال های گذشته پربارتر، منسجم تر و هماهنگ تر دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی ، عضوشورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا در گفت: در تعطیلات نوروز امسال برنامه های گردشگری شهرداری تهران نسبت به سال های گذشته بسیار پربارتر و منسجم تر برگزار شده است و نظم و ترتیب بیشتری در این برنامه ها دیده می شود.
 
وی ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران گفت: همین که کارکنان تلاشگر ستاد در روزهای تعطیل سال نو مشغول خدمات رسانی به مسافران و گردشگرانی هستند که نوروز به شهر تهران آمده اند بسیار قابل تقدیر است.

ناصحی اضافه کرد: آنچه در نگاه اول به تورهای گردشگری به نظر می رسد این است که این تورها و برنامه های ویژه نوروزی شهرداری تهران که امسال با محوریت حرم مطهر امام راحل (ره) برگزار شده است نسبت به همه سال های گذشته منظم تر، پربارتر و با برنامه تر است.

وی در پایان از اعضای ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران به خاطر تلاش هایشان برای ترتیب دادن برنامه های نوروز امسال تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رییس ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار