قائم مقام سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از چاپ و انتشار 22 راهنمای گردشگری تهران برای مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا بتو با اعلام این خبر اظهارکرد: بر طبق دستورالعمل کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران، مقررشد که هریک از مناطق 22گانه برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری طبیعی،مذهبی، تاریخی، تفریحی و ورزشی خود کتابچه‌های راهنمای مختص خود را به چاپ برسانند.
 
وی تصریح کرد: البته برای انتشار کتابچه‌های راهنمای گردشگری نوروزی، شیوه نگارش و دستورالعمل واحدی در نظر گرفته شد . همچنین لوگوی «مهمان طهران» و لوگوی شهرداری تهران در صفحات اولیه هر کتاب قرار گرفته است.
 
بتو یادآورشد: هرکتابچه از دو بخش اطلاعات اختصاصی هر منطقه و اطلاعات عمومی شهر تهران تشکیل شده که در قطع خشتی درحال چاپ است.
 
وی اضافه کرد: مسافران نوروزی و شهروندان تهرانی می‌توانند این کتابچه‌های راهنما را ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی ورودی‌های شهر و ایستگاه‌های درون شهری که بزودی برپا خواهند شد،تهیه کنند.

قائم مقام سازمان رفاه یادآورشد: قراراست در 5محور «تهران ـ کرج»، «تهران ـ ساوه»، «تهران ـ قم»، « بزرگراه امام رضا (ع)» و «بزرگراه شهید بابایی» به عنوان 5ورودی پایتخت، خدمات تجمیعی با حضور دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی ارایه شود

انتهای پیام/
برچسب ها: چاپ ، گردشگری ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار