جمشیدی: امثال خداداد دیگر در فوتبال ما دیده نمی‌شوند

جمشیدی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی در سال 92 گفت: تمام بازیکنان را نمی‌شود به یک چشم نگاه کرد و نمی‌توان گفت چون به عنوان مثال دو بازیکن بد کار کردن نگاهی بازیکنان خارجی عملکرد بدی دارند.

پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  بیان کرد: تمام بازیکنان خارجی عملکرد یکسانی ندارند برخی خوب ظاهر شدند برخی هم ضعیف به عنوان مثال نیلسون‌ و ‌هافبک ا‌ستقلالی برای پرسپولیس و استقلال مفید بودند.
 
وی در مورد اتفاق مهم فوتبال ایران در سال 92 اظهار داشت: صعود تیم ملی  ایران به جام جهانی 2014 مهم ترین اتفاق فوتبال ما در سال 92 است.
 
 بازیکن اسبق پرسپولیس درباره نقاط ضعف فوتبال ایران  در سال 92 گفت: قرارداد‌ها و پرداخت‌های غیر حرفه‌ای ، مشکلات ساختاری و مدیریتی ، زمین‌های غیر استاندارد و امکانات نامناسب برای تماشاچیان تمام این ها از نقاط ضعف فوتبال ما در سال 92 بود که امیدوارم در سال جدید رفع شود.
 
وی ادامه داد: کیفیت لیگا سیزدهم نسبت به سال‌های پیش خیلی پایین تر بود و گل‌های کمی به ثمر رسانده شد.
 
پژمان جمشیدی در خصوص بازیکنان پدیده در سال 92  اظهار داشت: در لیگ سیزدهم بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما هیچکدام پدیده نبودند.
 
 به نظر من پدیده بازیکنی مثل خداداد عزیزی، مهدوی کیا، کاویان پور هستند که با بازی خود تماشاگران را انگشت به دهان می‌کنند.
 
 وی در مورد اینکه تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی بازی تدارکاتی برگزار نکرده است گفت: فوتبال ما از لحاظ مالی مشکل دارد و این اصلا خوشایند نیست ما باید بازی تدارکاتی شبیه سازی زیادی برگزار کنیم تا در جام جهانی موفق ظاهر شویم این همه تلاش می‌کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم ولی وقتی صعود می‌کنیم هیچ اقدامی برای موفقیت انجام نمی‌دهیم.
 
 پژمان جمشیدی در پایان در خصوص نشستن مربی ایرانی در نیمکت تیم ملی خاطر نشان کرد: مربی ایرانی فرهنگ و زبان و هم داری برای تیم لمی بسیار مفید است اما اگر از نظر تاکتیکی کمکی به تیم ملی نکند مربی خارجی جایگزین بهتری است.
انتهای پیام

برچسب ها: جمشیدی ، عزیزی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار