شهردار منطقه 19 با همراهی رئیس مرکز بهزیستی جنوب تهران از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتمتعی باشگاه خبرنگاران  مهندس رضا نثاری در این بازدید کودکان را قربانی آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: وقتی ریشه های این آسیب های شناسایی شود و بتوان با آنها برخورد کرد شاهد کاهش حضور کودکان در چنین مکان هایی خواهیم بود.

وی افزود: کاهش این آسیبها به تنهایی از طریق شهرداری امکانپذیر نیست بلکه ارگانها و نهادهای مختلف باید دست به دست هم بدهند تا معضلات اجتماعی از بین برود.


به گفته شهردار منطقه 19 با اقدامات فرهنگی و اجتماعی می توان آسیب ها و معضلات اجتماعی را به شهروندان آموزش داد و اگر بتوانیم در این خصوص فعالیت های گسترده ای انجام دهیم، نتایج خوبی خواهد داشت.

نثاری در پایان بر دیدارهای مستمر با کودکان شیرخوارگاه و بازدید از ساختمان این شیرخوارگاه تأکید کرد.

در ادامه این بازدید یوسف رضایی رئیس مرکز بهزیسی جنوب تهران ضمن تشکر از همکاری شهرداری با
بهزیستی و مسئولان شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) گفت: با این حمایت ها و همکاری ها است که می توانیم خدمات مطلوبی به کودکان و مددجویان ارائه دهیم.

وی از احداث و اختصاص ساختمان دیگری به شیرخوارگاه خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان محل نگهداری نوزادان و کودکان یک تا 6 سال است. ساختمان دیگر را به کودکان 6 تا 12 سال اختصاص خواهیم داد و ساختمان سوم نیز به مرکز نگهداری بیمارانی که مشکل روحی و روانی دارند تبدیل خواهد شد. این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و خدمات مربوط به ویزیت بیماران تحت پوشش بهزیستی را هم ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمار ، آسیب ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.