انجام بیش از ۶۵ هزار ماموریت توسط "اورژانس" از آغاز طرح امداد نوروزی

طبق آمار اورژانس کشور تا به حال بیش از ۶۵ ماموریت توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ از آغاز طرح امداد نوروزی انجام شده که بالگرد هوایی در ۵ حادثه حضور داشته است.

آرزو دهقانی مسئول روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ۸ روز اول طرح امداد نوروزی (از ۲۶ اسفند سال ۹۲تاکنون) بیش از ۶۵۵۲۴ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور انجام شده است گفت: در سراسر کشور ۸۱۰ پایگاه شهری، ۱۲۷۶ پایگاه جاده‌ای و در کل ۲۰۸۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بیش از ۱۴۶۰۰ تکنسین فوریتهای پزشکی مشغول خدمت رسانی به هم میهنانمان هستند. همچنین ۲۱۳ایستگاه سلامت درصورت نیاز خدمات سرپایی با توجه به دارو‌ها و تجهیزات به هموطنان ارائه کرده و ۲۴ ساعته دایر می‌باشد. آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ در حاشیه جاده ‌ها به صورت پررنگ به منظور اطلاع رسانی و سرعت دهی در امر امداد رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین مستقر هستند. 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای طرح تاکنون، ۱۲۲۱۲ماموریت ترافیکی و ۵۳۵۱۹ماموریت غیرترافیکی توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است، افزود: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده، بیش از ۲۹۶۳۲ نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند. 

دهقانی عنوان کرد: بیش از ۲۹۶۳۲ مورد از آسیب دیدگان و بیماران، توسط اقدام به موقع و تخصصی تیم‌های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند که جا دارد از تلاش‌های ارزنده پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی ۱۱۵ تشکر و تقدیر کنم. 
همچنین شایان ذکر است در ۵حادثه بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ در صحنه حاضر و ۱۵ مصدوم را پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان منتقل نمودند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، بالگرد ، امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار