از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوید:"به روز رسانی ساعت 21:00"

ترافیک سنگین در خروجی های چالوس و آمل/ آسمانی کماکان صاف برای رانندگی در جاده ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های هراز محدوده جنگل آمل و نارنجستان ، تونل شماره 1 ، محدوده منظریه از آب اسک تا لاسم و محور فیروزکوه محدوده  ورسک تا اورین و نیز محور کرج – چالوس محدوده مرزن آباد تا تونل کندوان بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.
  
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در محور های قدیم قم – تهران و قم – کاشان، آزادراه تهران- قم در هر دو باند شمالی و جنوبی، محور قم – سلفچگان، استان خراسان شمالی محورهای شیروان – بجنورد و بجنورد به جنگل گلستان، استان گیلان محورهای آستارا به اردبیل و آستارا به تالش، استان بوشهر محورهای گناوه و برازجان، استان البرز باند جنوبی آزادراه تهران- کرج از پل فردیس تا شهرک خاتم و باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل حصارک تا پل فردیس، استان خراسان رضوی محورهای مشهد – قوچان و مشهد – نیشابور، استان زنجان آزادراه زنجان – قزوین ، استان قزوین محورهای قزوین – کرج ، بویین زهرا به ساوه و قزوین – همدان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در حال حاظر خروجی محور چالوس به سمت مرزن آباد و خروجی آمل به سمت جنگل آمل بار ترافیکی پر حجم و سنگین است.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور های مسدود ادامه داد: محور های شمشک - دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی  کماکان مسدود است و محور های شهداد به نهبندان در کرمان و محور خیرآباد در سیستان و بلوچستان  و نیز محور دلگان به  جلگه به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.

**آسمانی صاف بر فراز جاده های کشور/ ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس"به روز رسانی ساعت 19:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های هراز محدوده جنگل آمل و نارنجستان از سه راهی آب اسک و محدوده منظریه  و در محورهای فیروزکوه محدوده شیرگاه تا زیراب ، محور چالوس محدوده مرزن آباد تا دزبن و محور کهکلیه و بویر احمد بار ترافیکی سنگین حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در محور چالوس در محدوده دزبن به سمت کرج ، هر دو لاین آزادراه تهران- قم، محور رشت – قزوین، محور رشت آستارا، باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک، اتوبان کرج – قزوین در باند جنوبی محدوده پل حصارک تا پل فردیسو محور شیروان به بجنورد در استان خراسان ترافیک نیمه سنگین خواهد بود.

وی با اشاره به محور های مسدود ادامه داد: محور های شمشک - دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی  کماکان مسدود است و محور های شهداد به نهبندان در کرمان و محور خیرآباد در سیستان و بلوچستان  و نیز محور دلگان به  جلگه به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.
 
**ترافیک سنگین در محور " کرج – چالوس "/ جوی آرام در تمامی محورهای مواصلاتی"به روز رسانی ساعت 15:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های شمالی کشور در جاد‌ه کرج به چالوس مسیر مرزن آباد و چالوس بار ترافیکی سنگین حاکم است که محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز در این مسیر اعمال می شود.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین بزرگراه قم – تهران در هر دو باند شمالی و جنوبی و نیز محور قزوین – رشت، زنجان – رشت، کرج- رشت و همچنین آزادراه های تهران- کرج و کرج - قزوین ترافیک نیمه سنگین حاکم است.

وی افزود: همچنین در محور هراز محدوده جنگل آمل و نارنجستان و نیز طول مسیر رودهن ، محور فیروزکوه محدوده شیرگاه بار ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی با اشاره به محور های مسدود ادامه داد: محور های شمشک – دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی  کماکان مسدود است و محور های شهداد به نهبندان در کرمان و محور خیرآباد در سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.

**آغاز محدودیت تردد در محور" کرج- چالوس"/ محور دلگان – جلگه باز شد"به روز رسانی ساعت 13:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های شمالی کشور در جاد‌ه کرج به چالوس بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون  محور کرج به چالوس از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد محدودیت تردد را خواهد داشت و  از ساعت  15  نیز این مسیر یک‌طرفه خواهد شد.

وی افزود: همچنین در محور هراز از "رودهن" به سمت "آب‌اسک" و "مشاع" در حال حاظر ممنوعیت تردد  انواع وسیله نقلیه  را خواهد داشت و از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک پر حجم در محور‌های کرج-چالوس، قزوین-رشت، اصفهان، شیراز، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی حاکم است.
 
سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.

وی افزود: محور دلگان به جلگه نیز که به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود شده بود هم اکنون بازگشایی شد.

**چالوس و هراز ترافیک پرحجم"به روز رسانی ساعت 11:00"

سرهنگ حمیدی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی ازدوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت های شعب راهداری سراسری کشور در حال حاضر در محورهای چالوس وهراز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک محور ناجا ادامه داد: همچنین محورهای کرج- چالوس، قزوین- رشت، بوشهر، هرمزگان، شیراز،‌ اصفهان،خراسان شمالی وخراسان رضوی ازترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

وی افزود: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور کلیه محورهای مواصلاتی کشور کماکان از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

جاده‌های شمال پر ترافیک/"کرج- چالوس" یک طرفه خواهد شد "به روز رسانی ساعت 9:30"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور‌های شمالی کشور در جاد‌ه چالوس بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: محور کرج به چالوس از ساعت 12 ظهر امروز از میدان امیر کبیر به سمت مرزن آباد محدودیت تردد خواهد بود و ساعت 15 یک‌طرفه خواهد شد. همچنین در محور هراز از "رودهن" به سمت "آب‌اسک" و "مشاع" از ساعت 12 امروز ممنوعیت تردد خواهد داشت و از ساعت 15 از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.
 
وی افزود: در حال حاضر محور‌های کرج-چالوس، قزوین-رشت، اصفهان، شیراز، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی ترافکی پرحجم و روان حاکم است.
 
سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی از جوی ارام و پایدار برخوردار هستند.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.