مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانش‌آموزان شاهد نوک پیکان مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر نوک پیکان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه بازدید از اردوی علمی دانش‌آموزان مدارس شاهد و طرح پراکنده خراسان رضوی که در 2 مرکز شاهد شهید حمامی و شاهد کار و اندیشه در حال برگزاری است، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی را موجب توان‌افزایی علمی خواند و بر توان‌افزایی علمی دانش‌آموزان و بهره‌گیری مناسب از موقعیت‌های اردویی تأکید کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع دانش‌آموزان دختر در مرکز شاهد کار و اندیشه و پسران شاهد شهید حمامی، دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را نوک پیکان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خواند.
 
رمضان نیری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در جمع دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر با اشاره به رشد 11 درصدی حضور دانش‌آموزان در این دوره‌های آموزشی ادامه داد: هم‌افزایی علمی، آموزشی و پرورشی در این دوره‌ها مورد تأکید است.
 
علی رمضانی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در ادامه این بازدید با اشاره به حضور 200 دانش‌آموز دختر و پسر شاهد و ایثارگر و فرزند جانبازان بالای 50 درصد در این اردوها، افزود: ارائه 72 ساعت برنامه آموزشی تخصصی و عمومی و راه‌های مطالعاتی زیرنظر مشاورین متخصص در راستای افزایش توان علمی و مهارت‌های زندگی در محیط شبانه‌روزی از ویژگی‌های این دوره است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانش ، آموز ، پیکان ، تهاجم ، فرهنگی ، شاهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار