کرمان/

حضور چشمگیر گردشگران نوروزی در استان کرمان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از استقبال خوب گردشگران نوروزی از این استان خبر داد.

محمدحسین تجلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، با اشاره به اینکه میزان استقبال میهمانان نوروزی از استان کرمان خوب گزارش شده است ، گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته ، در صددیم این روند را در طول سال نیز ادامه دهیم.

وی ، اطلاع رسانی به گردشگران در خصوص جاذبه های تاریخی و طبیعی را مهمترین اقدام انجام شده از سوی ستاد خدمات سفر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد.

تجلی به همکاری جمعیت هلال احمر استان در چاپ و توزیع بروشورهای مربوط به جاذبه های طبیعی و گردشگری استان اشاره کرد و افزود: این بروشورها در مراکز تاریخی ، ورودی شهرها ، محل اسکان مسافران و سطح شهرها توزیع شد.

وی اطلاع رسانی در مورد مراکز اسکان را یکی دیگر از اقدامات این ستاد دانست و خاطرنشان کرد: تلاش کردیم مسافران بیشتری در سطح استان اسکان دهیم تا ضریب ماندگاری در استان کرمان افزایش یابد.

تجلی ارائه ی خدمات اورژانسی ، اضطراری و جاده ای برای مسافران نوروزی در سطح جاده ها را ، از دیگر اقدامات در استان اعلام کرد./س

برچسب ها: گردشگران ، تاریخی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.