نگاهی به درون Galaxy S5 + عکس

وب سایت Ferra قطعات داخلی آخرین محصول سامسونگ را از هم جدا کرده است. این وب سایت اعلام کرده که تعمیر این گوشی بسیار دشوار خواهد بود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی Galaxy S5 هنوز به صورت بین المللی ارائه نشده است و تا 22 فروردین هم نخواهد شد اما وب سایت روسی Ferra قطعات این گوشی جدید را از هم جدا کرده است و ما را قادر ساخته تا درون آن را رویت کنیم.

در این گزارش آمده است؛ جداکردن صفحه نمایش بسیار دشوار است زیرا سامسونگ از نوعی چسب مخصوص برای نگه داشتن پنل نمایشگر به بدنه استفاده می کند. بعد از اینکه نمایشگر را از بدنه جدا کردیم ادامه مسیر جداسازی سرعت بیشتری خواهد یافت. با این حال جداسازی کامل قطعات این گوشی تقریبا یک ساعت زمان خواهد گرفت.

روی هم رفته تعمیر این گوشی دشوار خواهد بود (درست به مانند HTC One M8). اما این امر نباید باعث شگفتی ما شود، زیرا این گوشی در برابر آب و خاک مقاوم است و به همین خاطر سامسونگ باید مطمئن باشد که این گوشی به درستی جمع آوری شده است.

نکته جالبی که این وب سایت به آن اشاره دارد؛ باتری این گوشی است. باتری جدید دیگر به شکل مربع نیست. این باتری به مانند آخرین گوشی شرکت اپل بلند و لاغر است.

برای اینکه این گوشی به دستمان برسد باید چند روز دیگر صبر کنیم و امیدوار باشیم تا گوشی جدید سامسونگ نیاز به تعمیر پیدا نکند.

برچسب ها: سامسونگ ، galaxy s5 ، ferra
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
arash
۰۰:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
ﺟﺎﻟﺒﻪ ! ، ﺩﺍﺧﻠﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭﺍﯾﯽ ﻭﻫﯿﺎﻫﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۱۵:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
پس میخواستی چی داشته باشه ابر رایانه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رامين
۰۹:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۳
ميخواستم بكم بكه اكه ميشه دو نرم افزار بزاريد يكي واسه اجراي برنامه هاي ios در اندرويد و اون يكي واسه دانلود نرم افزار هاي اي سايت ممنون ميشم.با تشكر از زحماتتون
آخرین اخبار