حاشیه های رادیو و تلویزیون در دی ماه 92؛

اختتامیه جشنواره بین‌المللی جام جهانی با حضور 800 هنرمند/ وقوع حادثه‌ای تلخ برای " معراجی‌ها"

اختتامیه جشنواره بین‌المللی جام جم با حضور 800 هنرمند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ 9 دی 92، ساخت نماهنگ 9 دی در مرکز موسیقی صدا و سیما آغاز شد و نماهنگ " ساحل قرار" با آهنگسازی و تنظیم " محمد رضا عقیلی" صدا " حمید رضا نیکودل" و اجرای گروه کر ، کاری از " محمد حسین میرزمانی" به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی و تجدید میثاق با ولایت در مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما تولید و برای بهره برداری و پخش در اختیار شبکه‌های مختلف صدا و سیما قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛ پخش اتفاقات بعد از انتخابات 88 در سریال جدید " احمد کاوری" از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

بنابراین گزارش ؛ سریال " پایتخت 3، 12 دی ماه در شیر گاه شمال کلید خود، با اشاره به رویدادهای مهم سیما در دی ماه 92، 14 دی ، از تمبر و پوستر جشنواره جام جم با حضور هنرمندان تلویزیون و نیز با حضور " علی دارابی" معاون سیما رونمایی شد.

بنابراین گزارش؛ در 15 دی ماه 92 " رضا رویگری" بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.

در ادامه این گزارش، در 18 دی 92، ساعت 10:30 صبح، چند تن از اعضای تیم پشت صحنه " معراجی‌ها" به دلیل انفجار یک پمپ دار فانی را وداع گفتند و در ادامه این رویداد در 19 دی، مجید مظفری از بیمارستان مرخص شد.

بنابراین گزارش: اختتامیه جشنواره جوان و رادیو جوانه 23 دی ماه در برج میلاد با حضور گروه رستاک برگزار شد.

در ادامه این رویدادهای مهم سیما، اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی جام جم در 25 دی برگزار شد و از 60 چهره برتر و برگزیده هنر کشورمان تقدیر و تشکر کردند.

گزارش از الهه علیزاده

انتهای پیام/

برچسب ها: ساحل ، سریال ، اجرای ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار