شهاب گردان دروازه بان تیم سپاهان به دلیل عملکرد قابل توجه می‌تواند یکی از مسافران احتمالی جام جهانی برزیل 2014 می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهاب الدین گردان متولد يکم خرداد 63 دروازه بان حال حاضر تیم سپاهان است.

گردان بازی  حرفه‌ای را از ابومسلم آغاز  کرد و از سال 84 تا 87 با این تیم مشهدی قرارداد امضا کرد و بیشترین حضور گردان دریک تیم باشگاهی به همین باشگاه برمی‌گردد که چهار سال در ابومسلم حضور داشت.

دروازه بان سپاهان بعد از ابومسلم البته بعد از دوسال وقفه در سال 89 با تیم ذوب آهن قرار داد بست و در این تیم نیز موفق عمل کرد.

بعد از اتمام قرارداد با ذوب‌آهن گردان به پرسپولیس پیوست. اما حضورگردان در پرسپولیس در نیم فصل به پایان رسید چرا که گردان دراین تیم نتوانست بازی کند و در نیم فصل دوم به سپاهان رفت.
گردان از نیم فصل سال قبل تا الان در سپاهان بازی کرده است.

اما حضور گردان در تیم ملی به دوعت افشین قطبی بازمی‌گردد. عملکرد خوب گردان در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا افشین قطبی را مجاب کرد که از این دروازه بان دعوت به عمل بیاورد.

دروازه بان سپاهان در سال 2011 اولین بازی ملی خود را مقابل امارات عربی متحده انجام داد. هشت سال بازی گردان با افتخاراتی همراه بوده است.

وی درفصل 89- 88 به همراه تیم ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ شد. درفصل بعد یعنی فصل 90-89 گردان با تیم ذوب آهن مقام سوم را کسب کرد.

در جام حذفی این بار با تیم دیگر اصفهان یعنی سپاهان درفصل 92- 91 به عنوان قهرمانی دست یافت.

اما درلیگ قهرمانان آسیا درسال 2010 به همراه ذوب آهن مقام نایب قهرمانی را تجربه کرد.

گردان در سپاهان در برخی از بازی‌ها به عنون سنگربان عملکرد قابل توجهی داشته است و حال باید دید گردان می تواند با ادامه روند رو به رشدش نظر کی روش را به خود جلب کند؟

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار