کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"بارش‌"ها در نواحی شمالی و شمال شرق کشور ادامه دارد

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی که طی روزهای اخیر وارد کشور شده همچنان باعث ایجاد بارش در نواحی شمال و شمال شرق کشور است که شدت بارش را عمدتا متمرکز در نواحی شمال شرق بوده و این سامانه به تدریج از کشور در حال خارج شدن است.

گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: از فردا با خروج کامل این سامانه بارشی از مرزهای شمال شرق کشور سامانه جدید بارشی دیگری از جنوب غرب وارد کشور شده که باعث بارش برف در استان چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، ارتفاعات اصفهان خواهد شد. ضمن آنکه بارش در سایر مناطق استان اصفهان و استان‌های خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، یزد، کرمان و بوشهر به صورت باران بوده که این بارندگی در استان‌های تهران، البرز و قم به صورت بارش پراکنده باران بوده و شدت بارش‌ها صرفا در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد متمرکز خواهد بود.
 
به گفته این کارشناس هواشناسی از فردا علاوه بر این مناطق ذکر شده نواحی شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور هم تحت تأثیر این سامانه جدید بارشی شاهد بارش باران خواهد بود. 

گودرزی ادامه داد: برای روز جمعه این بارش‌ها صرفا در شرق کشور محدود خواهد بود وی در رابطه با آخرین وضعیت فعلی هوای تهران گفت هوای تهران نیمه ابری همراه با ورزش باد و در ارتفاعات احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد. همچنین برای فردا هوای تهران با ور ود موج جدید بارش نیمه ابری تا ابری و در پاره‌ای مواقع همراه با بارش باران خواهد بود.
 
وی در پایان گفت: حداکثر دمای تهران امروز 12 درجه و فردا صبح 0 درجه خواهد بود. خلیج فارس امروز تا بعدازظهر مواج بوده اما در روز پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر هر دو مواج هستند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: موج ، مواقع ، درجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار