از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوید:"به روز رسانی ساعت 22:30"

ترافیک پر حجم در اکثر محورهای مواصلاتی / ادامه بارش ها در استان های مرکزی و جنوبی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محورهای خراسان شمالی محور آشخانه – بجنورد، استان اردبیل محور های اردبیل – آستارا و سرین – اردبیل ، کلیه محورهای اصفهان، استان کردستان محور مریوان – سنندج ، آذربایجان شرقی محورهای آذرشهر – تبریز، مرند – تبریز و تبریز – بستان آباد، باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از مهرویلا تا پل فردیس ، استان زنجان محور زنجان – میانه، آزادراه تهران – قم در هر دو باند شمالی و جنوبی و طول مسیر کرج – چالوس از چالوس به سمت کرج بار ترافیکی نیمه سنگین اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ورودی ها و خروجی های اکثر کلانشهر ها بار ترافیکی پر حجم است و نیز  محور کرج – چالوس  از شمال به جنوب از ساعت 15 امروز تا ساعت 3 صبح فردا یک طرفه خواهد بود و محور هراز نیز از ساعت 13 فردا از رودهن به سمت شمال یک طرفه خواهد بود و از ساعت 15 نیز از محدوده آب اسک باز  و تردد انجام خواهد شد.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر دراکثر محورهای  استان های  چهارمحال و بختیاری ، فارس، بوشهر، اصفهان ، لرستان، یزد ، ایلام، کرمانشاه و همدان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین  در مبادی ورودی و خروجی کلانشهرها / چهارمحال و بختیاری برفی "به روز رسانی ساعت 19:00"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر در محورهای مرند ، آذرشهر و  بستان آباد  در استان آذربایجان شرقی ، محور های یاسوج –شیراز، یاسوج- اصفهان و یاسوج- بابا میدان در استان کهکیلویه و بویر احمد بار ترافیکی  سنگین حاکم است و محورهای  بجنورد – آشخانه و بجنورد به چمن بید در استان خراسان شمالی و نیز در محورهای فرعی استان های شمالی بار ترافیکی نیمه سنگین اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در ورودی ها و خروجی های اکثر کلانشهر ها بار ترافیکی پر حجم است و نیز  محور کرج – چالوس  از شمال به جنوب از ساعت 15 امروز تا ساعت 3 صبح فردا یک طرفه خواهد بود.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در در استان چهارمحال و بختیاری در محورهای کوهرنگ و گردنه های چری و شاه منصوری بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

وی افزود: همچنین در حال حاضر در اکثر محورهای استان های فارس، چهار محال و بختیاری ، بوشهر، محور های بافت و شهر بابک در استان کرمان و محور دهلران در استان ایلام بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

 سرهنگ حمیدی با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان   به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی و آزادراه تهران-قم "به روز رسانی ساعت 17:00"


سرهنگ محمد حسین حمیدی  از ترافیک نیمه سنگین در جاده های شمالی کشور و ازاد راه تهران – قم خبرداد و به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی،ترافیک در ابتدای محور کرج چالوس ( از تونل کندوان به کرج) و باند شمالی آزادراه کرج قزوین (از پل حصارک تا پل کردان ) خراسان شمالی (محور بجنورد به اسفراین ) خوزستان ( محورهای دزفول اندیمشک , شوش اندیمشک , شوشتر اندیمشک , بهبهان زیدون ) قم ( محورهای قم به سلفچگان و و قم به کاشان ) و در آزادراه تهران به قم نیمه سنگیبن است.

وی افزود:  در استانهای فارس , کهگیلویه و بویراحمد , خوزستان , چهارمحال و بختیاری , کرمان و اصفهان بارش پراکنده باران اعلام شده است. سایر  محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار می باشند.

کرج-چالوس یکطرفه شد / بارش برف و باران در استان‌های مرکزی و جنوبی  "به روز رسانی ساعت 15:00 "


سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در محور کرج-قزوین از پل حصارک تا پل کردان، استان خراسان شمالی محور بجنورد به اسفراین، قم محور قم-سلفچگان و قم-کاشان، آزادراه‌های تهران-قم در هر دو باند شمالی و جنوبی، خوزستان محورهای دزفول-اندیمشک، شوش-اندیمشک، بهبهان-زیدون و شوشتر-اندیمشک بار ترافیکی نیمه سنگین اعلام شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین محور کرج-چالوس از ساعتی پیش از میدان امیرکبیر به سمت چالوس یکطرفه شد و از ساعت 15امروز تردد وسایل نقلیه یکطرفه انجام خواهد شد که این محدودیت تا ساعت 3صبح فردا ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در استان اصفهان محور سمیرم-شهرضا بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های کهکلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری محور شهرکرد-ایزه و اصفهان محورهای اصفهان-شیراز و اصفهان-شهرکرد بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود خاطرنشان کرد: محورهای شمشک-دیزین به علت احتمال سقوط بهمن، محور شهداد به مهبندان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه، محور قم به گرمسار انجام عملیات راهسازی و محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های شمالی/ خوزستان بارانی به روز رسانی ساعت 12:00 "


سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در محور کرج-چالوس، محور کرج-قزوین از پل حصارک تا پل کردان، استان خراسان شمالی محورهای بجنورد به اسفراین و خوزستان محورهای اندیمشک به دزفول، شوش به اندیمشک، شوشتر به اندیمشک و بهبهان به زیدون بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان خوزستان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی در ادامه بیان داشت: محورهای شمشک-دیزین به علت احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راهسازی، محور شهداد به مهبندان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در کرج ـ چالوس و کرج ـ قزوین/ بارش برف و باران در استان‌های جنوبی  به روز رسانی ساعت 10:00 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر در ابتدای محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل حصارک تا پل کردان بار ترافیکی نیمه  سنگین اعلام شده است .  
   
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در محور کوهرنگ – مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری بارش برف و محور اردبیل – سراب یخ زدگی معابر گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است .
 
وی افزود: همچنین در حال حاضر در اکثر محورهای استان های فارس، کهکلیه و بویر احمد، خوزستان، کرمان، چهار محال و بختیاری و اصفهان محور کاشان- قم بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.
 
 سرهنگ حمیدی با اشاره به محور های مسدود اظهار داشت: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان   به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
 
سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882055555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، تونل ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار