مدیر کل محیط زیست استان تهران خبر داد:

توزیع 30هزار کیسه زباله بین شهروندان/ مراقب باشید، به منطقه امن حیات وحش وارد نشوید

مدیر کل محیط زیست استان تهران در روز طبیعت به شهروندان هشدار داد از تخریب محیط زیست جلوگیری کرده و در پایان روز تنها ردپایی از خود به جای بگذارند.

محمد هادی حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران با اشاره به توزیع 30هزار کیسه زباله بین شهروندان گفت: دو پایگاه در پارک جنگلی چیتگر و پارک ملی سرخ‌حصار مستقر شده‌اند تا ضمن توزیع کیسه زباله، بروشور و تراکت آموزش چهره به چهره در خصوص حفاظت از محیط زیست به شهروندان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز مورد خاصی مبنی بر تخریب محیط زیست گزارش نشده است افزود: از روز گذشته مأموران یگان حفاظت در آماده باش هستند و مناطق تحت حفاظت را گشت و پایش خواهند کرد و در صورت مواجه با عواملی که باعث تخریب محیط زیست می‌شود ابتدا با فرد خاطی از راه آموزش صحبت خواهند کرد در غیر این صورت و تخریب گسترده محیط زیست با فرد یا افراد خاطی برخورد جدی‌تری خواهند کرد.

مدیر کل محیط زیست استان تهران ادامه داد: همچنین پارک ملی خجیر و سرخ‌حصار به روی مسافران باز است اما از شهروندان درخواست داریم ضمن همکاری با محیط بانان به هیچ عنوان وارد ذون امن حیات وحش نشوند.

حیدرزاده در پایان با اشاره به همکاری 4تشکل مردمی با محیط زیست خاطرنشان کرد: محیط زیست متعلق به همه ماست و همه باید برای پاسداری از آن تلاش کنیم، امیدواریم امسال شهروندان در پایان روز طبیعت به جز ردپای خود چیز دیگری برجای نگذارند تا در روز 14 محیط زیست و شهرداری دغدغه‌ای برای پاکسازی طبیعت نداشته باشند./
انتهای‌پیام/
برچسب ها: توزیع ، 30هزار ، کیسه زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار