كشف يك تن و 500 کیلوگرم موادمخدر در فارس

فرمانده انتظامي استان فارس از كشف يك تن و 500 كيلوگرم موادمخدر در استان فارس طي ايام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سجاديان با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتي فردي را كه در شيراز اقدام به خريد، فروش و توزيع داروهاي غيرمجاز و مخدر مي كرد را شناسايي كردند.

وي ادامه داد: پس از شناسايي اين فرد، دستگيري وي در دستور كار مأموران قرار گرفت؛  پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقاتي متوجه شدند، متهم مقادير زيادي دارو را در يك باب مغازه واقع در خيابان انوري شيراز نگهداري و سپس در سطح شهر توزيع مي كند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: ماموران با هماهنگي مقام قضايي توزيع كننده داروي غيرمجاز به نام "م - گ" را دستگير و در بازرسي از مغازه وي 3 هزار قلم انواع داروهاي غيرمجاز و مخدر شامل قرص، شربت، كپسول و آمپول كشف و اين مغازه را پلمپ كردند.

سردار سجاديان در ادامه از كشف نزديك به يك تن و نيم موادمخدر از ابتداي سال جاري تاكنون در استان فارس خبر داد و گفت: اين مواد شامل يك تن و 429 كيلوگرم ترياك، 557 گرم شيشه، 311 گرم هروئين و 212 گرم حشيش بوده و در اين رابطه 269 نفر قاچاقچي، توزيع كننده، حمل كننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگير شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، حوادث ، انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار