اسماعیل هنيه : آينده سردرگم کننده‌ای در انتظار مذاکرات تشکيلات خودگردان فلسطينی و اسرائيل است

"اسماعیل هنیه"نخست وزیر دولت جنبش حماس در نوار غزه گفت پایان سردرگم کننده و آشفته و نابسامانی در انتظار مذاکرات بین تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری و اسرائیل است.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان،  نخست وزیر دولت جنبش حماس در نوار غزه چهارشنبه گفت پایان سردرگم کننده و آشفته و نابسامانی در انتظار مذاکرات بین تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری و اسرائیل است.

"اسماعیل هنیه" در مراسم فارغ التحصیلی 1200 افسر و سرباز وزارت امور داخلی دولت حماس در غزه گفت:« ما از این پایان سردرگم کننده و آشفته فرآیند مذاکرات و این مدت از تاریخ ملت ما که بیش از 20 سال طول کشید و چند ماه نیز بر این مدت افزوده شد ، غافلگیر نشده ایم.»

وی تصریح کرد « این پایان آشفته و سردرگم کننده با چشم انداز بسته یک نتیجه طبیعی برای هر طرحی است که خارج از اجماع ملی است. هر طرحی که خارج از اجماع ملی باشد آینده ای ندارد.»

هنیه گفت :« مذاکرات به دشمن امکان شهرسازی و همکاری امنیتی و تشدید محاصره غزه و یهودی سازی قدس و ضربه زدن به اصول آرمان فلسطین را داد.»

وی افزود « مذاکرات گزینه ای برای آزادسازی و بازگشت قدس و مسجد الاقصی نیست.»

وی درخواست کرد اولویت فلسطینیان ، ساختن راهبرد جامع ملی و فلسطینی باشد که همه ملت فلسطین درباره آن اتفاق نظر داشته باشند.

هنیه گفت مذاکرات با اشغالگران سرزمین فلسطین آینده‌ای ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار