شماره 50؛

بهترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌ها بودند.





نسخه 27.0.2 واترفاکس برای رایانه؛
Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس که برای سیستم عامل‌های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت‌های مرورگر فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.




سـه، دو، یـک...
نرم افزار UCam Ultra Camera Pro یکی از بهترین و قویترین نرم افزارها در زمینه عکس برداری و اعمال افکت است چرا برنامه دارای 60 نوع افکت متفاوت است که در حین عکاسی می‌توانید از آنها استفاده کنید تا عکسی منحصر به فرد داشته باشید، همین طور می‌توانید از مکان مورد نظر خود عکس 360 درجه و یا پانوراما تهیه کنید. UCam Ultra Camera Pro دارای قابلیت‌های فراوانی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پاک کردن قرمزی چشم، روتوش تصاویر و امکان اضافه کردن قاب‌های جذاب و شیک اشاره کرد. همین ابزارهای متفاوت و حرفه‌ای برنامه باعث شده تا UCam Ultra Camera Pro محبوبیت خاصی بین کاربران اندرویدی داشته باشد.



نسخه 3.5 برای اندروید؛
برنامه ElectroDroid Pro مجموعه‌ای کامل از ابزارهای الکترونیکی شامل ابزار تعیین رنگ مقاومت‌ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاومت خازن‌ها، محاسبه عمر باتری‌ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت‌های سری/موازی و... می‌باشد که همه این قابلیت‌ها باعث شده که این برنامه به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه علم الکترونیک و فیزیک تبدیل شود. نرم افزار حرفه‌ای ElectroDroid Pro به شما کمک می‌کند تا محاسبات دشوار الکترونیکی را به راحتی انجام دهید. ابزارهایی که این برنامه دارد می‌تواند در درس فیزیک به دانش آموزان کمک کند.



  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

Advanced SystemCare PRO؛
نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می‌دهد باعث افزایش سرعت و کارایی چند برابری سیستم شما می‌شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می‌کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می‌کند.



  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

رایانه ، اندروید ، IOS
در این بسته مجموعه‌ای از نرم افزارهای قرآنی را برای رایانه و گوشی‌های اندرویدی و آیفون آماده کرده‌ایم تا همیشه کلام الله مجید را همراه خود داشته باشید، امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.



  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

iOS
به دلایل مختلفی ممکن است ما نیاز به تهیه یک نقشه از جایی داشته باشیم. مثلا ممکن است مأمور تهیه محل برای یک دفتر اداری یا مطب شده باشیم. یا ممکن است لازم باشد به فکر اجاره خانه و آپارتمان باشیم و بخواهیم نقشه محل‌هایی را که دیده‌ایم به اعضای خانواده نشان بدهیم .


  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

تناسب اندام به معنی لاغر بودن نیست!
تناسب اندام به معنای لاغر بودن، داشتن کمر باریک یا عضلات حجیم نیست. بلکه ترکیبی از شاخص هایی است که ما را قادر می سازد از تمام توانایی های بالقوه خود در فعالیت های شدید بدنی استفاده کنیم.  شمسی کتابی را تحت پلتفرم ویندوز فون تهیه کرده است که به نکات مهمی در این خصوص می پردازد.
در این کتاب به طور خلاصه با ۱۰۱ نکته طلایی که برای تناسب اندام باید رعایت نمایید، آشنا خواهید شد. رعایت هر کدام از این راهکارها، شما را یک گام به تناسب اندام نزدیک تر می نماید.

  

  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

برای رایانه؛
 Focus Photoeditor نرم افزاری حرفه‌ای برای خلق تصاویر جالب و ویرایش و رتوش تصاویر است. با این برنامه می‌توانید به راحتی عکس‌هایتان را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن‌ها اعمال کنید و آلبوم‌های زیبا بسازید. از قابلیت‌های کلیدی برنامه می‌توان به رتوش تصاویر، امکان افزودن افکت، ویرایش تصاویر دیجیتالی، طراحی کاور و لوگو، برش خودکار تصاویر و... اشاره کرد.



  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

برای رایانه؛
XnView جزو چند نرم افزار برتر و محبوب در زمینه نمایش و ویرایش حرفه ای تصاویر است که ابزارهای نمایشی و ویرایشی فوق العاده منحصر به فردی را در اختیار کاربر قرار می دهد. شاید باورتان نشود ولی این نرم افزار کم حجم از 400 فرمت گرافیکی و عکس برداری پشتیبانی می کند و یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت برنامه پشتیبانی از اکثر فرمت های موجود است. البته ویژگی اصلی نرم افزار امکان ویرایش دسته ای تصاویر است، برای مثال شما می توانید به طور همزمان اندازه 1000 عکس را تغییر دهید یا بر روی آن ها نوشته اضافه کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تبدیل فرمت تصاویر به 50 فرمت رایج دنیا، امکان تنظیم نور و رنگ بندی تصاویر، قابلیت مقایسه تصاویر با یک دیگر و ... اشاره کرد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و برای کار با نرم افزار نیاز به آموزش خاصی نیست.


  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

My Backup Pro برای اندروید؛
برنامه My Backup Pro ابزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، مرورگر، SMS ،MMS، تقویم، تنظیمات سیستم و APN است. با این برنامه می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید چرا که از همه اطلاعات موجود در گوشی شما یک نسخه موجود بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل و پاک شدن اطلاعاتتان می‌توانید به راحتی آن‌ها را بازیابی کنید.



  برای ادامه مطلب و دانلود اینجا کلیک کنید

ویژه اندرویدی ها؛
 گوشی های هوشمند امروزه به قدری پیشرفت کرده اند که می توان آن ها را به ابزارهای کاربردی و تخصصی در شاخه های پزشکی، مهندسی، فناوری و ... تبدیل کرد. حال با استفاده از این نرم افزار Clinometer می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به یک شیب سنج دقیق و حرفه ای تبدیل کنید. نرم افزار معرفی شده جزو برنامه های محبوب و پرطرفدار سیستم عامل ios است، که حال نسخه اندروید آن را برای شما معرفی می کنیم. برنامه برای سنجش شیب از دوربین و شیب سنج نسبی بهره می برد. کاربرد روش اول برای مقایسه شیب یک شی با شی دیگر با استفاده از دوربین است و روش دوم برای محاسبه شیب یک جسم است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: گرافیک منحصر به فرد، پشتیبانی از ناوبری، طراحی مدرن و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که برنامه بسیار دقیق و علمی طراحی شده است، ولی میزان دقت آن بستگی به قدرت کالیبراسیون گوشی شما است.

 


اپلیکیشنی به نام Newsbeat ، خبرها را از صدها روزنامه و وب‌سایت گردآوری می‌کند، تعداد خبرهایی که این اپلیکیشن پوشش می‌دهد، هر روز به هفت هزار خبر می‌رسد!





اگر از علاقه مندان و شیفتگان سیستم عامل ios هستید، می توانید فضا کاربری و صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را شبیه به این سیستم عامل مدیریت کنید. این تصویر زمینه متحرک iOS 7 Live Wallpaper 3D PRO مجموعه ای زیبا از تصاویر مرتبط با ios 7 را در درون خود گنجانده است و می توانید با نصب آن همیشه تعدادی تصویر زیبا مختص سیستم عامل ios را به همراه خود داشته باشید. از ویژگی های اصلی تصویر زمینه متحرک می توان به مواردی چون: وجود پس زمینه های سفارشی، وجود الگوهای متنوع، وجود شیب رنگ مناسب (شفق، رنگین کمان، جامد) و ... اشاره کرد. دریچه به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این تصویر زمینه زیبا را از دست ندهید.




نرم‌افزاری کاربردی برای طراح‌ها؛
مشکل گرافیست‌ها و کسانی که با تصاویر و کارهای گرافیکی سر و کار دارند، پایین بودن کیفیت تصاویر هنگام بزرگ نمایی (zoom) کردن است که استفاده چندان مفیدی برای طراح ندارد. تکنولوژی S-Spline به تازگی به کمک گرافیست‌ها آمده و با ویژگی‌هایش هنگام بزرگنمایی به طور خود به خود تغییرات محسوسی از لحاظ کیفیتی اعمال می‌کند. PhotoZoom Pro یکی از نرم افزارهای قدرتمند جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با همین تکنولوژی می‌باشد.




برای اندرویدی‌ها؛
برنامه Moon+ Reader Pro یک ابزار حرفه ای برای مطالعه فایل های PDF است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد از جمله این ها پشتیبانی از تکنولوژی Text-To-Speech یا  همان تبدیل متن به صداست که دارای قابلیت های جالبی می باشد. اگر هم حوصله خواندن کتاب‌ها را ندارید این برنامه قادر است کتاب‌ها را برای شما بخواند.




برای اندروید؛
SpeedView Pro یک نرم افزار جالب و کاربردی با ویژگی‌های مختلف است که با استفاده از GPS داخلی گوشی سرعت حرکت شما را نمایش می‌دهد. از ویژگی این نرم افزار می‌توان به: نمایش سریع تغییر سرعت، آینه کردن شماره‌ها برای نمایش روی شیشه ماشین، قطب نما، نمودار تغییر سرعت، هشدار دهنده سرعت و تغییر واحد سرعت اشاره کرد.












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمسعلی
۲۲:۰۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
برنامه هاتون مثل همیشه عالی.تشکر
آخرین اخبار