عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

باید لکه ننگ "زیرمیزی" از حوزه سلامت پاک گردد

حوزه سلامت که به شدت از مشکلاتی همچون کمبود اعتبارات و مشکلات زیر ساختی در رنج است اخیرا به مشکلی دچار شده است که به شدت با آبروی این حوزه بازی می کند و آن هم مشکل و "معضل زیر میزی" است.

 دکتر شهلا میرگلو بیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در حالی‌که حوزه سلامت از وجود مشکلات عدیده ای همچون نبود اعتبارات و نبود زیر ساختی مناسب در حوزه بهداشت و درمان و حتی مدیریت‌های نامناسب در مضیقه است عده ای از پزشکان سود جود برای منافع شخصی خود از بیماران اخاذی کرده و نام دستمزد را بر روی این دزدی روشنفکرانه نهاده‌اند.

 وی گفت: این مسئله به مدت 2 سال است که توسط "نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان" بررسی شده و در این مدن 3 وزیر نیز همراه با نمایندگان این معضل جامعه پزشکی را تحت بررسی قرار داده بودند و سرانجام به این نتیجه رسیدند که هر چه زودتر باید با این پزشکان مجرم برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه اغماض در مورد این گونه افراد متخلف که با جان و سلامت مردم سرو کار دارند قابل پذیرش نیست خاطر نشان کرد: اینکه یک پزشک قبل از درمان بیماری به فکر اخذ دستمزدی هنگفت باشد  عدم پایبندی این گونه پزشکان به سوگند پزشکی و وجدان کاری خود است لذا خواسته مردم و مجلس از وزارت بهداشت بررسی هر چه سریعتر این موضوع و واگذاری آن به مراجع قانونی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، زیرمیزی ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار