پربیننده‌ترین خبرهای سال 92(81)؛

جنجالي‌ترين حاشيه‌ها در کنسرت‌هاي پائيز 92

جنجالي‌ترين حاشيه‌ها در کنسرت‌هاي پائيز92 را در اين گزارش بخوانيد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، کنسرت‌هايي که در پائيز 92 برگزار شد، حاشيه‌هايي را به همراه داشت.
 
***کنسرت "سيروان خسروي"


 
از جلمه حاشيه‌هاي کنسرت "سيروان خسروي" مي‌توان به اين نکته اشاره کرد که تمامي طرفداران حاضر در سالن، پوستري از چهره "سيروان" را در دست داشتند و آن‌ها را در هنگام اجراي خواننده مورد علاقه شان، بالا مي‌بردند.
 
***کنسرت "احسان حق‌شناس" 


"احسان حق‌شناس" در اتفاقي غافلگير کننده و پس از اينکه کنسرت‌هاي خود را در اريکه ايرانيان برگزار کرد، خيلي سريع و ناگهاني، روي استيج برج ميلاد قدم گذاشت.
 
***کنسرت "حسين عليزاده" و گروه "هم آوايان"  
 
کنسرت "حسين عليزاده" با حضور خوانندگاني چون "محمد معتمدي" و "پوريا اخواص" در ميان شوق و شور علاقه‌مندان موسيقي ايراني برگزار شد.
 
از نکات بارزي که موجب تمايز اين کنسرت با ساير کنسرت‌هاي موسيقي ايراني شد، تک خواني يکي از بانوان حاضر در گروه، در هنگام اجراي يکي از قطعه‌ها بود.
 
***کنسرت "احسان خواجه اميري"
 

خراب شدن ناگهاني گرامافون که به عنوان يکي از دکورهاي صحنه اجراي "خواجه اميري" بود و موجب خنده ناگهانی این خواننده شد، يکي از حاشيه‌هاي اجراي پائيزي "خواجه اميري" بود.
 
*** آخرين کنسرت پاپ پيش از محرم...
 
در آخرين کنسرت موسيقي پاپ که چند روز پيش از آغاز ماه محرم در برج ميلاد برگزار شد، يکي از حاشيه‌دارترين موضوعات، درگيري يکي از حاضران با راهنمايان سالن اجرا بود که اين درگيري لفظي، به درگيري فيزيکي هم کشيده شد.
 

انتهای پیام/اق
 
برچسب ها: موسیقی ، خوانندگان ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار