بلاتکلیفی انجمن سفال‌گران در سال 93

انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران در سال 93 بلاتکلیف خواهد شد.

بهزاد اژدری، رئیس انجمن سفال‌گران ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران سال  گذشته جایی را از فرهنگسرای رازی دریافت کرد و در حقیقت در آن، مکانی با عنوان  خانه سفال افتتاح کرد که فرصتی را برای گردهمایی انجمن هنرمندان سفالگر ایران فراهم آورد.
 
وی تصریح کرد: فرهنگسرای رازی به انجمن  به مدت یکسان فضا داد.
 
اژدری بیان کرد: این جا دادن با مشکلات فراوانی نیز روبرو شد از؟ بیش از 5 مرتبه در خود فضای فرهنگسرا محل  خانه سفال و در پی آن محل انجمن تغییر کرد.
 
وی ادامه داد: در طول یک سال 3 مدیر در این فرهنگسرا تغییر کرد که هر یک بنا به دلایلی جای انجمن را تغییر می داد.
 
رئیس انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران عنوان کرد: در حال  حاضر نیز انجمن سفال‌گران ایران میهمان آموزشگاهی خصوصی است و این میزبانی از سوی آموزشگاه تنها تا اردیبهشت 93 ادامه دارد و پس از آن در اختیار قرار دادن مکانی به انجمن نامعلوم است و اوضاع انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران  نامعلوم و بلاتکلیف  خواهد شد.
 


انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارين
۲۰:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
من خيلى وقته دنبال اموزشگاه سفالگرى ميگردم!!!اما به هيچ نتيجه اى نرسيدم هنوز...خيلى توجهات به اين هنر کمه!!!من بايد چکار کنم?!!!
Netherlands
SAMANEH ABEDIN
۰۰:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهش می کنم این وضعیت تغییر کته ما نیاز دHریم به وجود انجمن سفال،من به نوبه خودم از کلاسها و اساتید با قوه انتقال عالی خیلی راضی هستم و این باعث دل نگرانی من هستش که پایگاه خودمون رو از دست بدهم
Iran (Islamic Republic of)
parvizhemati
۰۲:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
واقعا درست نیستش. یعنی چی. متاسفم
آخرین اخبار