رحیم نژاد: فدراسیون کبدی بدون شک بهترین فدراسیون ورزشی ایران است

مدیر فنی تیم کبدی بانوان گفت: فدراسیون کبدی بدون شک یکی از بهترین فدراسیون‌های ورزشی ایران است و در سال 92 با وجود تمام مشکلات مالی و عدم ثبات در وزارت ورزش به همه‌ی برنامه‌های مورد نظرمان رسیدیم.

زهرا رحیم نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درخصوص نحوه عملکرد و مدیریت فدراسیون کبدی گفت: سال 92 پرافتخارترین سال ورزشی برای تمام کبدی کاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بود.

تیم‌های کبدی کشورمان در تمام زمینه‌های ساحلی، استاندارد، سالنی توانستند به خوبی مسابقات و لیگ‌ها را برگزار کرده و طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده گام بردارند.  
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی کبدی بانوان در رده سنی بزرگسالان در اوایل سال 92 به مسابقات جهانی که در هند برگزار شد اعزام گردید و به مقام دومی رسید. همچنین در سال 2013 میلادی مسابقات سالنی شد برگزار کردیم و بانوان کبدی کار توانستند در این مسابقات نیز مقام دومی جهان را از آن خود کنند.
 
رحیم نژاد افزود: علاوه بر 2 مسابقه برون مرزی توانستیم بازی‌های لیگ برتر را به خوبی برگزار کرده و تیم‌های قهرمان داخل کشوری را مشخص کنیم.  
 
مدیر فنی تیم کبدی بانوان خاطر نشان کرد: بانوان کبدی کار توانسته‌اند هر سال حداقل یک مدال جهانی را از آن خود کرده و در صحنه‌ بین‌امللی موفق ظاهر شوند. ما توانستیم مسابقات ساحلی، لیگ برتر، دسته یک بانوان را برگزار کرده و با تمام مشکلات مالی و دغدغه‌هایی که داشتیم به خوبی و با موفقیت آنها را پست سربگذاریم و استعدادهای جدیدی را از بین بازیکنان کشف کنیم.  
 
وی در پایان بیان داشت: تیم ملی کبدی بانوان به لطف مدیریت و درایت خوب مسئولان توانسته نیروهای مجرب را جذب و با پتانسیل بالایی که دارد با موفقیت از مسابقات بین‌المللی کره که پیش‌رو دارند خارج شوند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رحیم نژاد ، کبدی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار