تبریز/

برگزاری مسابقات كشوري تنيس روي ميز خرداد ماه سال 93 در شهرستان ملكان

رئيس هيات تنيس روي ميز استان گفت: مسابقات كشوري تنيس روي ميز خرداد ماه سال 93 در شهرستان ملكان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دكتر ژاله رجبي در جلسه هيات تنيس روي ميز استان افزود :شهرستان ملكان با برخورداري از پتانسيل و استعداد ورزشكاران خود توانسته در سطح استان عملكرد خوبي داشته باشد و اين مايه افتخار است.

وي افزود :اين امر باعث شده در اين شهرستان دوره هاي آموزشي استاني و شهرستاني با استفاده از مربيان مجرب كشوري طي سال هاي گذشته برگزار و اين منطقه به قطب ورزش تنيس روي ميز استان تبديل شود.

وي بررسي ظرفيت شهرستانها و حمايت از آنها در امر تنيس روي ميز را از اولويت هاي كاري خود ذكر كرد و گفت تا حد توان در پرورش استعدادها در شهرستان ملكان تلاش خواهيم كرد.

در ادامه جلسه رئيس اداره ورزش و جوانان ملكان نيز با اشاره به برگزاري مسابقات كشوري كشتي در اين شهرستان گفت :اين شهرستان در بسياري از رشته هاي ورزشي قهرمانان در سطح بين المللي ، ملي و استاني دارد.

حاجي احمدلويي درخشش جوانان ورزشكار ملكاني در عرصه هاي بين المللي و ملي را نشانگر اهتمام ويژه اين شهرستان به ورزش دانست و بر حمايت بيشتر مسئولين مربوطه استاني از جوانان ورزشكار و تيمهاي ورزشي اين شهرستان تاكيد كرد.

رئيس شوراي شهر ملكان نيز در اين جلسه از توجه و حمايت شوراي شهر و شهرداري ملكان به امر ورزش و جوانان خبر داد و با اشاره به برگزاري مسابقات كشوري تنيس روي ميز در شهرستان ملكان كه خردادماه برگزار خواهد شد حمايت شوراي شهر و شهرداري ملكان را خواستار شد.

جواد شيرمحمدزاده همچنين از پوشش ضعيف مسابقات كشوري كشتي در شهرستان ملكان از صداوسيما انتقاد كرد.

رئيس هيات تنيس روي ميز ملكان نيز با قدرداني از حمايت هاي رئيس اداره ورزش و جوانان ملكان از تدوين برنامه 5 ساله اين هيات خبر داد و اظهار كرد وجود 110 مربي تنيس روي ميز و برگزاري دوره هاي آموزشي متعدد در ملكان باعث ارتقا جايگاه اين هيات در امر آموزش در شمال غرب كشور شده است.

عبدالله مظفري افزود پيش بيني مي شود تعدا دمربيان فعال تنيش روي ميز در شهرستان ملكان تا پايان سال 93 به 200 تن افزايش يابد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، روی میز ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.