فن پرسي پيش از آغاز فصل به ميدان باز خواهد گشت

ديويد مويس سرمربي تيم فوتبال منچستر يونايتد اعلام کرد روند درمان آسيب ديدگي رابين فان پرسي در هلند به خوبي ادامه دارد و وي پيش از پايان فصل به ميادين باز خواهد گشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران پيش بيني مي شود فان پرسي براي ديدار روز 26 آوريل برابر نوريچ و ديدار بعدي منچستر يونايتد برابر ساندرلند به انگليس بازگردد.

مهاجم هلندي منچستر يونايتد 2 هفته قبل در ديدار برابر المپياکو يونان در ليگ قهرمانان اروپا از ناحيه زانو آسيب ديد و از آن زمان در هيچ ديداري به ميدان نرفت.

به گزارش پايگاه اينترنتي اسکاي، مويس با اطمينان از اينکه فان پرسي پيش از آغاز جام جهاني سلامت خود را به دست خواهد آورد گفت: «رابين هم اکنون در هلند دوران درمان را سپري مي کند. ما هر روز گزارش وضع فان پرسي را دريافت مي کنيم و او هر روز بهتر از قبل است. او در هلند برنامه فشرده درمان و آماده سازي را پشت سر مي گذارد و تا جايي که ما مي دانيم بين چهار تا شش هفته از زمان بروز آسيب ديدگي به ميادين باز خواهد گشت.»

سرمربي منچستر يونايتد تاکيد کرد کادر فني اين باشگاه با توجه به نظر تيم پزشکي در مورد فان پرسي تصميم گيري خواهد کرد و اگر وي آماده نباشد مطمئنا از او استفاده نخواهد شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار