متین به فیلیپین رسید، دو تیم جا ماندند

تیم ملی والیبال متین ورامین مدعی اصلی قهرمانی در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در حالی به فیلیپین رسید که دو تیم از شرکت در این مسابقات انصراف دادند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال متین ورامین بامداد  امروز (یکشنبه) پس از یک سفر طولانی به شهر مانیل فیلیپین میزبان مسابقات قهرمانی مردان آسیا رسید. این در حالی است که تا این لحظه نمایندگان والیبال هند و کویت از شرکت در این مسابقات انصراف دادند.
شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب نماینده والیبال ایران را در مسابقات باشگاه های آسیا مشخص می کنند.

البته سعید معروف، پوریا فیاضی و مجتبی میرزاجانپور به همراه علیرضا فداکار(سرپرست) به دلیل مشکلات اخذ ویزا یک روز دیرتر از سایرین به محل برگزاری مسابقات می رسند.

والیبالیست های ایران که انگیزه زیادی برای موفقیت در  مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا دارند بعد از یک شب استراحت، تمرین بدنسازی را در دستورکار قرار دادند و در مجموعه سالن بدنسازی هتل جیلس کار خود را آغاز کردند. اگر چه سالن بدنسازی هتل بسیار کوچک و بود و امکانات کافی در اختیار نداشت اما والیبالیست های متین با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود با جدیت کار بدنسازی را انجام دادند.

طبق برنامه ریزی قبلی قرار است که تیم متین بعد از صرف نهار از ساعت 14 به وقت محلی در سالن کار تمرینی خود را دنبال کند.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاهی مردان آسیا از روز (سه شنبه) 19 فروردین به مدت یک هفته به میزبانی شهر مانیل فیلیپین برگزار می شود.

نماینده والیبال ایران در دور مقدمانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با نمایندگان ژاپن، لبنان و ویتنام همگروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار