امام جمعه ايلام:

جايگاه رسانه ملي حساس و ويژه است

نماينده ولي فقيه و امام جمعه استان ايلام در جمع مسئولان صدا و سيماي اين استان بر حساسيت جايگاه رسانه ملي در نظام مقدس جمهوري اسلامي تأكيد كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،حجت الاسلام لطفي مهمترين ويژگي وارزشها ي اين  رسانه را نزديكي بيشتر اين رسانه به مقام معظم رهبري دانست و گفت: رسانه ملي در عرصه هاي مختلف فرهنگي ، اجتماعي و... نقش بي نظيري دارد .نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با توجه به نامگذاري امسال بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري افزود: رسانه ملي مي تواند با هماهنگي و همكاري با ساير نهاد هاي فرهنگي و مردم ولايت مدار  در حوزه اقتصاد و فرهنگ نقش آفريني كند .
 
 رامك مدير كل مركز ايلام نيز با ارائه گزارشي به بيان موفقيت هاي صداو سيماي استان در سال 92 پرداخت و گفت :سال 92 سال در حوزه سيما  دو اثر در جشنواره  فجر به مرحله داوري را ه پيدا كردند كه در نهايت مستند «در پناه بلوط» سيمرغ بلورين جشنواره را كسب كرد .وي كسب جايزه از جشنواره ملي عمار براي مستند (فرزند كبير كوه ) ، رتبه پنجم كشوري در حوزه خبر دربهمن92 ،كسب مقام دهم راديو در بين مراكز استانها ، كسب 5 مقام برتر در جشنواره فني مراكز و تكميل صددرصد تعهدات در حوزه صدا  را از ديگر موفقيت هاي صدا وسيماي مركز ايلام  در سال 92 برشمرد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار