شیراز/

حمل و نقل 625 هزار مسافر نوروزی در ناوگان عمومی جاده ای فارس

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان فارس بیش از 625 هزار مسافر نوروزی را از 25 اسفند سال تا 15 فروردین ماه امسال جا به جا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ احمد خواست خدایی افزود: این جابه جایی ها توسط چهار هزار و 600 دستگاه انواع وسایط نقلیه عمومی فعال اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به نقاط مختلف داخل و خارج استان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مجموع 625 هزار مسافر، 370 هزار مسافر در قالب 27 هزار سفر از طریق پایانه های فعال مسافربری شهر شیراز به نقاط مختلف جابه جا شده اند.

او اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته، بیش از 35 هزار قطعه بلیت به صورت اینترنتی و برای ایام نوروز پیش فروش شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: از 25 اسفند 92 تا 14 فروردین جاری، 73 فقره تصادف منجر به فوت در جاده های فارس به وقوع پیوسته که متاسفانه 58 نفر در جریان این حوادث جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد کاهش در کشته ها را شاهد هستیم.

خواست خدایی افزود: 50 گروه ویژه نظارتی، ایمنی و ترافیکی اداره کل حمل و نقل جاده ای فارس در ایام نوروز کار نظارت بر تردد وسایل نقلیه در جاده های استان را بر عهده داشتند.

وی، تهیه و توزیع بیش از پنج هزار نقشه راهنمای راههای استان، پنج هزار بروشور حاوی اطلاعات ایمنی و ترافیکی و حقوق مسافران و 12 هزار قطعه وسایل آموزشی و کمک آموزشی با رویکرد آموزش به کودکان و نوجوانان در بین مسافران در نوروز امسال را از جمله فعالیت های فرهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس در ایام نوروز اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسافر ، نوروزی ، جاده ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.