رودهن/

سدهای ماملو و لتیان در معرض آسیب های زیست محیطی

رئیس محیط زیست شهرستان پردیس گفت: سدهای ماملو و لتیان به عنوان دو منبع تامین کننده آب در استان تهران در معرض خطر آسیب های زیست محیطی قرار دارند .

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت محیط زیست شهرستان پردیس با اشاره به این مطلب که مدیریت اراضی دولتی در این منطقه در حوزه مدیریت اداره محیط زیست منطقه نیست ، گفت : حراست از منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان پردیس در قالب شرح وظایف بخشداری جاجرود تعریف شده است .

رئیس محیط زیست شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه ساخت و ساز های غیر مجاز در روستای تماشای شهرستان پردیس منشاء آلودگی های زیست محیط در این شهرستان است ، این نوع آلودگی مخرب را تهدیدی جدی برای منابع تامین ذخایر آبی منطقه مانند سد ماملو برشمرد و افزود : کارخانجات صنعتی شهرستان پردیس باید سامان دهی شوند .

عباسی در خاتمه رفع آلودگی های زیست محیطی و ساماندهی امور صنعتی شهرستان پردیس را مصوبه ای ثبت شده در دولت دهم دانست و اظهار داشت : دولت تدبیر و امید حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برنامه هایی مدون و خاص به منظور ساماندهی مناطق صنعتی پردیس و تبدیل این نقاط به لکه های صنعتی را دارد ./س


برچسب ها: سد ، ماملو ، لتیان ، زیست محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.