معاون اول رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران:

هنوز زمانی برای افزایش قیمت بنزین مشخص نشده است

جهانگیری گفت: هنوز از سوی دولت زمان مشخصی برای افزایش قیمت بنزین مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه نخستین گردهمایی استانداران و فرمانداران در سال 93 که در وزارت کشور برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره نحوه ثبت نام مردم در هدفمندی یارانه‌ها گفت: از روز 20 فروردین این فرآیند شروع می‌شود و بعد از ثبت نام نیز فرصت دیگری وجود دارد که اگر کسی ثبت نام نکرده است اقدام به ثبت نام کند.   
 
وی افزود: با پایان یافتن مراحل ثبت نام، دولت مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها را اجرایی خواهد کرد.   
 
جهانگیری درباره افزایش قیمت بنزین در سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر قیمت جدید بنزین اعلام نشده است، بنزین و گازوئیل جز کالایی هستند که اگر بخواهیم در قیمت آن‌ها تغییراتی را اعمال کنیم شب قبل از آن قیمت آن‌ها را اعلام می‌کنیم.   
 
معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: هنوز قیمت قطعی برای نرخ بنزین تصویب نشده است. 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره تعیین سقف حقوقی برای افراد واجد دریافت یارانه گفت: در فرمی که قرار است مردم در آن ثبت نام کنند، افراد به ۵ گروه درآمدی تقسیم شده‌اند که یا زیر ۶۰۰ هزار تومان یا بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان، ۲ تا 2.5 میلیون و یا بیش از 2.5 میلیون هستند.   
 
وی افزود: در واقع مردم انتخاب می‌کنند که در کدام گروه قرار دارند.   
 
جهانگیری تصریح کرد: دولت به مردم اعتماد کند،‌ لذا لازم است کسانی که در این میان یارانه در زندگی آن‌ها نقش تعیین کننده‌ای ندارد، انصراف دهند.   
 
معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: چون قانون به ما گفته است که نیازمند را مشخص کنیم، بعد از آنکه مردم سطح درآمدشان را اعلام کردند، دولت تصمیم خواهد گرفت که نیازمند کدامیک از سطوح تعیین کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار