رودهن/

نقش دانشگاه در تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب موثر است

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند گفت: دانشگاه به عنوان يك نهاد فرهنگي و علمي نقش بسزايي در تحقق پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب دارد.

"محمد صفرِي" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از ديگر پيام هاي ارزشمند ايشان است كه توجه به حقيقت آن مي تواند راهگشاي بسياري از مسائل و موضوعات كنوني در كشور باشد.

وي ادامه داد: دانشگاه و مراكز آموزشي در راستاي جايگاه علمي و فرهنگي كه دارد مي تواند با عزمي راسخ و مديريت جهادي در حوزه اقتصاد كشور و ترويج فرهنگ اسلامي و مقاومتي موثر باشد.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند به اقدامات صورت گرفته از ابتداي تاسيس اين واحد دانشگاهي تاكنون اشاره كرد و بيان داشت: در طي چند سالی که از تاسیس واحد دماوند می گذرد حجم فعاليت ها و اقدامات بسیار بیش از آن چیزی بوده که انتظار می رفت.

وی افزود: اين واحد دانشگاهي تاكنون به برنامه هاي مدون و پيش بيني شده دست يافته و اقدامات مهمی که عمدتا فعالیت های پایه ای و زيربنايي بوده در جهت رشد و نمو دانشگاه، رسيده است.

صفري ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن سال جديد به تلاش مضاعف در جهت توسعه بخش دانشگاهي و علمي منطقه دماوند تاكيد كرد و گفت: فعال سازی سیستم سیدا در دو بخش امور فارغ التحصیلان و امور مشمولان، صدور کارت دانشجویی دیجیتال، حضور تیم رباتیک در مسابقات ایران اپن در آینده نزدیک، تکمیل پروژه های اداری و ورزشی تا مهر ماه، آغاز ساخت مسجد، برگزاری همایش نفت در اردیبهشت ماه، دایر شدن دو رشته جدید، تصویب اولین دانشکده، تدوین دو نرم افزار کوثر و بیکران های دو ، کسب رتبه سوم نشریه راز و در نهایت تهیه نقشه فرهنگی واحد از جمله اقدامات دانشگاه در سال گذشته بود.

اين مقام مسوول خاطرنشان كرد: امسال نيز در راستاي برنامه ريزي هاي صورت گرفته و مدون، تلاش خود را در راستاي منويات مقام معظم رهبري پيش مي گيريم تا شاهد شكوفايي بيش از پيش اين واحد دانشگاهي باشيم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.