"بیمه دانا" در سال گذشته 1000 میلیاردی شد

مدیرعامل بیمه دانا از تولید 1068 میلیارد تومان حق بیمه در این شرکت در سال 92 خبر داد که بیش از تمام پیش بینی ها بوده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه دانا بیژن صادق در اولین جلسه شرکت با تبریک سال جدید به مدیران و کارکنان، به آمارهای منتشر شده اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم که بیش از انتظار ما بود.

وی با تشکر و قدردانی از مدیران و پرسنل شرکت افزود: در سال قبل حدود 1068میلیارد تومان پرتفو ساماندهی شد و نسبت خسارت نیز به 58 درصد رسید که آمار امیدوار کننده ای محسوب می شود،با این حال در سال جاری معیار تولید حق بیمه کیفیت پرتفو  و سود آوری است.

صادق با اشاره به راه اندازی نرم افزار جدید و تلاش های صورت گرفته در سال گذشته برای اصلاح پاره ای ازمشکلات گفت: شرکت بیمه دانا در حوزه بیمه های الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات به شرکتی پیشرو در صنعت بیمه تبدیل خواهد شد .

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تعامل صورت گرفته با چند بانک ابراز امیدواری کردبا هماهنگ شدن مدیریت های فنی و مالی، صدور بیمه نامه ها بر اساس نرم افزار جدید انجام پذیرد و تجمیع حسابهای بانکی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، دانا ، میلیاردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۲۳:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
خوش بحال بیمه هاست دیگه آقا ! حالا جالبه تعرفه های تشویقی یا ندارن ، یا خیلی به چشم نمیاد! حساب کنید چند درصد مردم دارن از بیمه استفاده میکنند ؟ و چند نفر دارند حق بیمه پرداخت میکنند! برای مثال خود ما 7 ساله برای خودروی پرادوی خودمون ، ببخشید پراید خودمون داریم شخص ثالث و بدنه میریزیم، حالا بعد این 7 سال دیگه یه 3 سال هم ازمون نگیرن ، چی میشه؟ آیا غیر اینه که مردم سعی میکنند کمتر از بیمشون خسارت بگیرند که مشمول اون 3 سال رایگان بودن بشوند! شانس پولم نداریم بزنیم تو کار بیمه!
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۹:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
شايدفاز٢هدفمندى وانصراف مردم ازيارانه قيمت سهام وسودشركت هاى بيمه راافزايش دهد
آخرین اخبار