در صحن علنی امروز؛‌

کوچک‌زاده: ارتشیان غیور تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان عقب‌نشینی نکنند/ لاریجانی: دولت پاکستان باید پاسخگو باشد

نماینده مردم تهران گفت: ما دست سپاه پاسداران و ارتشیان غیور را می‌بوسیم و تقاضا داریم تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان عقب نشینی نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکری با استناد به اصل ۱۵۳ قانون اساسی اظهار داشت: از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی که در تامین امنیت مرز‌ها جان خود را بر کف گرفته‌اند و امنیت را برای ملت ما می‌آورند، تشکر می‌کنم.  
 
وی افزود: همین جا به عنوان نماینده ملت درخواست دارم که سپاه این عزمی که از ابتدا تا امروز داشته تا پایان برای تعقیب بی‌وقفه تروریست‌ها و آدمکشان جیش‌العدل ادامه دهد.  
 
نماینده مردم تصریح کرد: آدمکشان جیش العدل اعلام کردند که به دلیل تبعیت از علمای اسلام گروگان‌ها را آزاد کرده‌اند، اما ما می‌گوییم که علمای اسلامی دستور گروگانگیری نمی‌دهند که بعد دستور آزادی بدهند، ما می‌گوییم علمای اسلام فرمان قتل یکی از ۵ مرزبان را نمی‌دهد که پس از آن دستور آزادی مابقی را اعلام کند.  
 
وی اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند به تبعیت از علمای اسلام جنایت کرده‌اند و سپس از جنایاتشان منصرف شده‌اند دروغ می‌گویند و به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند.  
 
کوچک‌زاده ادامه داد: سنی و شیعه از ابتدای انقلاب در کنار هم و تحت فرمان رهبری در حفظ انقلاب و نظام کوشیده‌اند و بعد از این هم خواهند کوشید، لذا این شایعه مبنی بر اینکه مرزبانان را به فرمان این یا آن آزاد کرده‌اند، تنها برای بهره برداری‌های سیاسی بعدی است.  
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: ما دست سپاه پاسداران و ارتشیان غیور را می‌بوسیم و تقاضا داریم تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان عقب نشینی نکنند.  
 
علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پایان سخنان کوچک‌زاده اظهار داشت: بخش‌های امنیتی کشور تلاش خوبی را برای آزادی مرزبانان انجام داده‌اند و در اینجا لازم است از وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه‌های امنیتی تشکر کنیم که در این زمینه تلاش کرده‌اند.  
 
وی ادامه داد: این موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اشکال به وجود آمد و دولت پاکستان نیز باید حتما پاسخگو باشد، ضمن آنکه در مورد نفر پنجم هم باید هرچه سریع‌تر زمینه‌های آزادی‌اش فراهم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، پاسداران ، ارتشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار