بازدید شهریان از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری

شهریان: دختران ما پتانسیل قهرمان شدن را در دوچرخه سواری دارند

شهریان گفت: معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان با حضور در اردوی تیم ملی دو چرخه‌سواری با بانوان ملی پوش این رشته ورزشی دیدار وگفتگو کرد. ختران ما پتانسیل قهرمان شدن را در دوچرخه‌سواری دارند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رباب شهریان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان دو رویداد مهم بازی های آسیایی اینچئون وقهرمانی آسیا را در پیش دارد که حضور دوچرخه سواران دختر ایرانی می تواند در ارتقاء جایگاه ایران در این رقابت ها بسیار موثر ومفید باشد.
 

وی با اشاره به پتانسیل بالای رکاب زنان دختر ملی پوش کشورمان در خصوص وضعیت آنها افزود : خوشبختانه به لحاظ جسمانی وروانی در سطح قابل قبولی قرار دارند ومن امیدوارم با توجه به تمرینات منسجم وپشت کار بیشتر تا شروع بازی های اسیایی  بتوانند به آمادگی صددر صد برسند.
 
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه که من در این اردو مشاهده کردم رضایت بخش بود و من را به اینده این ورزشکاران امیدوارکرد.
 
این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان اذعان داشت: آنها تمام ویژگی های یک ورزشکار خوب وموفق را در حوزه های قهرمانی وحرفه ای دارند وقطعا می توانند برای سربلندی نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
 
وی با روشن توصیف کردن آینده دوچرخه سواری بانوان کشورمان اظهار داشت: قطعا باحمایت وسرمایه گذاری در این بخش واین رشته ورزشی می توانیم شاهد درخشش زنان ملی پوش کشورمان در میادین مهم بین المللی از جمله بازی های آسیایی باشیم البته نباید فراموش کرد این موضوع مستلزم تلاش وکوشش بیشتر ورزشکاران کشورمان در اردوهای پیش رو و قبل از بازی های آسیایی است.
 
معاون وزیر ادامه داد: در جریان این دیدار با مربیان ، ورزشکاران وکادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری گفتگوی خوبی داشتم وخوشبختانه با تلاشی که شده همگی از این اردو راضی بودند . اما من معتقدم باید برای ایجاد بهترین شرایط تلاش بیشتری صورت بگیرد چون رشته ورزشی دوچرخه سواری پتانسیل درخشش در میادین مختلف از جمله مسابقات آسیایی را با حفظ حجاب اسلامی دارد.
 
شهریان در پايان خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما ارزش زیادی دارد البته ما هم از طریق وزارت ورزش وجوانان سعی خواهیم کرد با هماهنگی نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری امکانات لازم وکمک های مربوطه را با توجه به نگاه ویژه وزیر ورزش وجوانان به این حوزه تهیه ودر اختیار این رشته ورزشی قرار دهیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بانوان ، شهریان ، ورزش ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار