در جریان معاملات بورس تهران؛

خودرو به تالار بازگشت/ادامه معاملات "تالار شیشه ای" با چراغ سبز

شاخص بورس اوراق بهادار که اين هفته روند کاهشي داشت ، در آغاز معاملات امروز با 396 واحد افزايش به 77 هزار و 814 واحد رسيده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، شاخص بورس اوراق بهادار که اين هفته روند کاهشي داشت ، در آغاز معاملات امروز با 396 واحد افزايش به 77 هزار و 814 واحد رسيده است.
تاکنون 216 ميليون سهم به ارزش670 ميليارد ريال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است و همچنین ارزش بازاري بورس هم 379 هزار و 685 ميليارد تومان است.

نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه-عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره و اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 93، بازگشایی شد.

پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه-عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره و اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 93، بدون محدودیت نوسان قیمت  با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله شد.

شایان ذکر است نماد معاملاتی "خودرو" روز چهاردهم اسفند ماه 92 به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم، متوقف شده بود.

 همچنین مدیریت بازار شرکت بورس اطلاعیه ای در خصوص حق تقدم های استفاده نشده "بنیروح" و "ملتح" صادر کرد.

ناظر بازار در پیامی اعلام کرد کارگزارانی که حق تقدم های استفاده نشده شرکت های نیروترانس و بیمه ملت را خریداری می کنند، علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم، مبلغ اسمی هر سهم یک هزار ریال را نیز باید از مشتری دریافت کنند. 

تسویه مبلغ پذیره نویسی از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی صورت می گیرد. بر این اساس، تنها کارگزار معرف (ناظر)حق تقدم استفاده نشده مجاز به فروش است و خریداران، حق فروش حق تقدم استفاده نشده را نخواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، تالار ، سهام ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.