حواشي تمرين امروز سرخپوشان تهراني؛

علي دايي با مدرک در تمرين پرسپوليس حاضر شد/بيانيه شفاهي هواداران در مورد پروين، کاشاني و دايي

محمد پنجعلي، سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز ساعت 10:46 وارد ورزشگاه درفشي‌فر شد اما ساعت 11:30 تمرين امروز تيم آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد پنجعلی، سرپرست باشگاه پرسپولیس ساعت 10:46 دقیقه وارد درفشی‌فر شد و 12 از ورزشگاه خارج شده است.

حسین ماهینی به همراه دو بازیگر برنامه خنده بازار در ساعت 11:40 دقیقه وارد ورزشگاه شد.

علی دایی سرمربی پرسپولیس در ساعت 11:25 دقیقه در درفشی‌فر حضور یافت و محمد دایی مربی پرسپولیس هم بعد از ورود علی دایی در ساعت 11:30 وارد ورزشگاه درفشی فر شد.

در همین زمان تعدادی از تماشاچیان در پشت درب‌های بسته از علی دایی خواستار باز شدن درب‌ها شدند تا بتوانند به تماشای تمرین بروند در بین این تماشاچیان یک نابینای مشهدي که يکي از همشهريان دهنوي بود هم حضور داشت.

11:30 دقیقه تمرین شروع شد و بازیکنان تا 11:45 دقیقه به گرم کردن و دویدن پرداختند.

در حین تمرین با برخورد توپ به صورت میثم حسینی باعث خون دماغ شدن این بازیکن شد و روی این بازیکن درمانی جزئی انجام شد و در ساعت 11:45 تا 12:15 بازیکنان به بازی کردن سپک تاکرا پرداختند.

تمرین 12:20 دقیقه تمام شد سه دروازه بان پرسپولیس به طور اختصاصی تمرین کردند.  12:20 تا 12:30 بنگر و خلعتبري در يک تيم و در تيم ديگر پيام صادقيان و قاسمي سپک تاکرا بازي کردند.

خوشحالی عجیب بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی سپک تاکرا و یک گروه دیگر به ضربات پنالتی پرداختند.

بیانیه شفاهی یکی از هواداران در خصوص علی پروین، دایی و حبیب کاشانی براي زمان‌های گذشته پرسپولیس صادر شد. اين هوادار در بيانه خود اعلام کرد که در زمان حبيب کاشاني پرسپوليس اين وضعيت را نداشت و بسيار خوب بود، علي دايي با دنده شکسته بازي مي‌کرد و وي خواستار اين بود که محمد دادگان به پرسپوليس بيايد.

علی دایی با در دست داشتن 2 مدرک رقم قرارداد خود که ديروز يکي از خبرگزاري‌ها منتشر کرده بود به خبرنگار همان خبرگزاري گفت: باشگاه پرسپوليس با اين مدارک دروغ زير سوال نمي‌رود و تنها جايي که برايشان بد شد خبرگزاري خودتان و وزارت ورزش بود.

تمرين فرداي اين تيم ساعت 11:30 پشت درب‌هاي بسته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
پرسپولیس اول بشه آخربشه دوستش داریم وعاشقشیم...مابااین حواشی که برای پرسپولیس درست کرده اندوباتمام مشقاتی که پرسپولیس کشیده می دانیم که حضوراین تیم درجمع چهارتیم برترشاهکاراست وهرتیم دیگه ای بودبه لیگ دسته پایین سقوط می کرد...پس مایارغاراین تیم درسختی هاودوران بدش هستیم وهرگزاین تیم راتنهانمی گذاریم.....
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۲۱:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
دارند اين تيم خراب كنند و به حاشيه كشيده شود تا قهرمان نشود
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۹:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
متاسفاسفانه هر وقت تیم از برد ناامید می شود به حواشی روی می آورد بحث های جنجالی مطرح می شود شاید ناتوانی و ضعفیف و مدیریت از هم پاشیده تیم را زیر چتر تهمت ها و هیاهوها نگه دارند
ایکاش مدیریت و مربی پرسپولیس هم برای هوادارانش ارزش قایل بود به مانند سایر مدیران و مربیان با شخصیت به فکر تیم بودند نه اینکه به تحریک دیگران فقط به فکر تامین منابع مالی ناعادلانه بوند از قلعه نوعی و بازیکنان تیمش یاد بگیرید که در عین ناامیدی در کسب جام چطور جنگید و همه را امید وار کردند
آخرین اخبار