برای سال ۹۳؛

نرخ خدمات "آرایشگاه های مردانه" ۵۰ درصد افزایش یافت

رئیس اتحادیه صنف پیرایشگران و آرایشگران مردانه تهران نرخ های جدید خدمات آرایشگاه های مردانه را برای سال ۹۳ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف پیرایشگران و آرایشگران مردانه تهران در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود به خبرنگاران گفت: نرخ های جدید خدمات آرایشگاه های مردانه تهران با 50 درصد افزایش نسبت به سال گذشته از سوی اتحادیه تعیین شده است.
 
وی افزود: بر اساس نرخ گذاری جدید اتحادیه اصلاح سر بدون شستشو 12000 تومان، اصلاح سر کودکان( دانش آموزی) 8000 تومان، اصلاح سر با ماشین 6000 تومان و اصلاح صورت با ماشین 5000 تومان تعیین شده است.
 
گواهی همچنین نرخ های اصلاح سر بدون شستشو را 10000 تومان، اصلاح درجه دو سر کودکان را 7000 تومان و اصلاح درجه دو سر با ماشین را نیز 5000 تومان اعلام کرد و گفت: همچنین اصلاح درجه دو صورت با ماشین 4000 تومان برای سال 93 از سوی اتحادیه تعیین شده است.
 
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با بیان اینکه آرایشگری هنر دهم است اظهار داشت: از جمله کارهایی که در سال 92 برای بهبود کیفیت کار آرایشگران مردانه تهران انجام شد تعیین حدود صنفی برای آرایشگاه ها بود که بر اساس آن هر واحد صنفی آرایشگاه مردانه با آرایشگاه دیگر باید 300 متر فاصله داشته باشد.
 
گواهی همچنین به مساله ارائه خدمات اضافی از سوی آرایشگاه های مردانه به مشتریانشان نیز اشاره کرد و گفت: نرخ خدمات اضافی با توافق طرفین می باشد که البته این خدمات شامل خدمات به داماد و شستشو و انجام سشوار برای حالت دادن موهای مشتریان می باشد.
 
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا مبنی بر اینکه برخی از آرایشگاه ها اقدام به ارائه خدماتی خارج از شئونات عرفی و شرعی جامعه ایران می کنند اظهار داشت: به شدت از سوی اتحادیه و نیز اماکن با آرایشگاه هایی که خدماتی خارج از شئونات اسلامی ارائه می دهند برخورد می شود.
 
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران همچنین برخی اهداف و برنامه های این اتحادیه در سال 93 را به این شرح برشمرد و گفت: پیشنهاد و پیگیری برای تشکیل اتحادیه کشوری صنف آرایش و پیرایش ایجاد کمیته سازش بین کارفرما و کارگر در خود اتحادیه، پیگیری جهت تعدیل سن بازنشستگی آرایشگران و تعریف سختی کار و نیز تهیه شناسنامه صنفی آرایشگران تهران( با جواز و بی جواز) از جمله برنامه های این اتحادیه در سال جدید می باشد.
 
گواهی همچنین به برگزاری مسابقات آرایشگری توسط اتحادیه در سال جدید اشاره کردو گفت: برای نخستین بار در کشور مسابقه آرایشگری مردانه که تا قبل از این توسط آموزشگاه ها برگزار می شد به صورت گسترده در تهران برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری مسابقات آرایشگری در تهران ارائه مدل موهای ایرانی مطابق با شئونات عرفی، اخلاقی و فرهنگی کشورمان برای مشتریان می باشد.
 
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران همچنین از اتوماسیون شدن کارهای اتحادیه خبر داد و گفت: از نیمه دوم سال 93 کلیه فعالیت هایی نظیر ارائه جواز کسب، دریافت حق عضویت و ... به صورت  الکترونیکی به اعضای اتحادیه ارائه می شود.
 
گواهی همچنین به تهیه ژورنال مدل موی ایرانی نیز اشاره کرد و گفت: به زودی این ژورنال که با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استفاده عموم آرایشگران ارائه می شود.
 
وی همچنین به آزاد شدن تاتو در آرایشگاه های زنانه نیز اشاره کردو گفت: بر اساس جلسات متعددی که با مسئولین وزارت بهداشت در خصوص انجام تاتو در آرایشگاه های زنانه داشتیم؛ مسئولین امر به این نتیجه رسیدند که کار تاتو در آرایشگاه های زنانه و توسط افرادی که در کلاس های 12 ساعته وزارت بهداشت آموزش دیده اند؛ انجام شود.
 
گواهی ادامه داد: انجام تاتو تنها در آرایشگاه های زنانه آزاد است ولی در آرایشگاه های مردانه همچنان غیر قانونی است.

برچسب ها: نرخ ، خدمات ، ارایشگاه ، مردانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۰۸:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
بنده با شیش سال ارایشگری که از بچگی قیچی زدم تو سن ۲۱سالگی گردن و زانوم مشکل پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
Behzad
۲۱:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
آرایشگری یعنی هنر اصلاح ساده ۳۰۰۰۰ وی ای پی ۵۰ باید باشه البته بازم کمه
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۵:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
ای کاش حداقل همینی هم که اعلام کردن بگیرن نه بیشتر
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۴ تير ۱۳۹۷
اونایی که میگید کارگر روزی سیتومن میگیره ارایشگر تو سی دقیقه سی تومن میگیره. خوب اون طرف کارگره زمحت نکشید کاری یاد بگیره همون کارگر اگه بخواد کاری یاد بگیره درامدش چندین برابر میشه ولی یه ارایشگر وقتی کارگر باشه ماهی سی هزارتومن میگیره اینارو نمیشه مقایسه کرد چون اگه مقایسه بشه کارگر گچ کار روزی سی تومن میگیره پس یه ارایشگر موقعی که کارگر بود چرا روزی هزارتومن میگرفت!؟ پس وقتی خودش اوستا شد باید درامدی داشته باشه تا خونه زندگی ماشین و.... رو بتونه از پسش بربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
واقعاکه
United States of America
احسان
۲۳:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
از حرفهای غیر عادی دوری کنید و بدانید زندگی در این واژه های پوچ معنا نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خدا قوت بده ب همکاران عزیزم
واقعا دست مریزاد
بعضیها واسه سر خودشون ارزش قائل نمیشن هرکس هر قیمتی پول بده ب آرایشگرش همون اندازه سرش ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
ارایشگری تو ساعت مشخصی از روز مشتری داره همش چنتا میشه زد محدودیت زمانی داره
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
غصه نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ارایشگری کثیف ترین شغل دنیای اجرتش هر چقدر هم که باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ارایشگری کثیف ترین شغل دنیای اجرتش هر چقدر هم که باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
سلام. من یه سالن آرایشگاه دارم.. آرایشگری یه هنری هستش که هر کسی نمیتونه داشته باشه .. این نرخ نامه ها خیلی کمه... درسته که همه میگن زیاده...اما کار دست ارزشش بیشتر از این حرفهاست.. کارمند تو اداره صبح تا ظهر میشینه درسته خسته میشه اما کار سختی انجام نمیده.. اما یک آرایشگر باید سر پا صبح تا شب کار کنه... کمر درد ... پا درد ... آرتروز و دیسک گردن بعد از مدتی میان سراغش... تو کل دنیا نرخ آرایشگری بالاتر از بیشتر شغلهاست.. اما متاسفانه در ایران بی توجهی میشه... ماهی یک بار میخواین به آرایشگاه سری بزنین 40 هزار تومان هم کمه... شما فقط به ظاهر شیک آرایشگاهها نگاه میکنین و نظر میدین.. ضمنا آرایشگرا با هم فرق دارن .. یکیکه زحمت کشیده کار حرفه ای ارائه میده باید فرق داشته باشه با دیگر همکاران ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
بعضی جاها هست طرف با پر رویی میگه 20.000 تومان
والا من نشده برم جایی طرف کمتر از 15.000 تومان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محسن از شیراز
۲۲:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
خیلی نرخ پایینی گذاشتن بیچاره آراشگرای مردانه همیشه حقشون خورده میشه بیماریهای رایج شغلشون دیسک کمر آرتروز گردن واریس پا بعضی مواقع بیضشون هم واریس میگیره بعضی هاشون هم بیماری پوستی میگیرن وبیماری ریه تو که میگی چرا گرون من میگم چرا زن خودت میره آرایشگه زنانه 35000تومن میده بعد میگی 12000تومن زیاده اصلاح عروس تا 1000000 تومن هم میرسه ولی اصلاح داماد خونه پرش 500000تومنه همه دنیا میدونن مردها بهترین آرایشگر ها هستن بخصوص آرایشگرای لبنانی وایرانی سرآمد تمام دنیا هستن باید نرخ آرایشگاه مردانه بیشتر بشه در ضمن تنوع خدماتشون به مشتری ها هم بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
با سلام.ببخشید دوستان آرایشگری یه حرفه ای هست که نیاز به تجربه کافی دارد تا یک آرایشگر مشتریان خود را راضی کند بنابر این با یک کارگر ساده فرق میکند .
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۰:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
تو دوتا خط بگم.

به آریشــگــاه های گــــران مراجعه نکنید.
به ســاده اصلاح کــردن مــوهاتون راضی باشید.

من جایی رو تو تهران سراغ دارم که5000 نومان،و یجا دیگه 7000 تومان اصلاح میکنن.
Germany
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۴
با سلام وخسته نباشید،آقا من یه آرایشگرم تو اصفهان،میخوام بدونم یه آرایشگر با یه سوپر مارکتی فرق نمیکنه،که میگن آرایشگری مثل سوپر مارکت ها جزو شغلای خدماتی قرار میگیره و بیمه اش آزاده؟آقا ما این همه سختی کار داریم،کی میخواد جواب گو باشه؟حتمأ میپرسید کدوم سختی کار؟آقا واریس پا،دیسک کمر،آرتوروز زانو و گردن،انواع بیماری که میتونه از مشتری به آرایشگر انتقال بشه،آسم در اثر اسپری های مو و...،آیا اینا سختی کار نیست؟آخه الآن سال ۹۴ ما هنوز هیچ نرخی نگرفتیم،آخه چرا؟این نرخها ییم که میدید که دیگه پول نیست؟یه آرایشگر الآن بیمه اش آزاده،کرایه مغازه داره،حق عضویت اتحادیه داره،عوارض کسب و پیشه به شهرداری سر سال داره،مالیات داره،روزی هشت ساعت به اجبار باید بیششتر تو مغازه بمونه،چون کارش انتظاریه،مرتب مشتری نیست،حق سنوات نمیگیره،حق عائله مندی ومسکن نداره،یکماه در سال مرخصی با حقوق نداره،اضافه کاری نداره،سختی کار نداره،روزای تعطیل حقوق نداره و خیلی چیزهای دیگه،خب ای هموطنی که میگی نرخ آرایشگرها زیاده،بیا بشین حساب کن تمام اینها رو،اونقت متوجه میشی که اون کارگر برج ۷۵۰ هزار تومان بیشتر براش میصرفه یا یه آرایشگر،بعدشم من خودم یه سر که کوتاه میکنم دست کم نیم ساعت طول میکشه،فعلأ ده هزار تومان هم بیشتر یه اصلاح ساده رو نمیگیرم،ولی واقعأ حق من بیشتر از اینهاست،ولی متأسفانه مسئولین کسی نیست به مردم در مورد اینها اطلاع رسانی کنه،لذا اینجانب از مسئولین محترم انتظار دارم به این موارد یا مواردی از این قبیل که دوستان اشاره میکنند رسیدگی شود و گره از کار آرایشگران و مردم باز شود.با تشکر وسپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
الان خیلی ناراحتم از آرایشگاه اومدم هنوز هم نرفتم سرم رو بشورم رفتم آرایشگاه طرف 15000 تومان پول گرفت کلا هم 15 دقیقه نشستم رو صندلی تا مو هام رو ساده زد بدون هیچ چیزه اضافی فقط میخوام این رو بگم تو این کشور یک کاگر حقوقش تقریبا000. 900 تومان (کاری نداریم همین رو هم نمیدن) یعنی یک روز کارگری میشه روزی 30000 تومان بد آین آقای آرایشگر که 15000 تومان از من گرفته باری 15 دقیقه آرایش ساده سر میتونه با اصلاح سر 2 نفر حقوق یک روز گارگر بد بخت رو در بیاره و این اصلا عدالت نیست یعنی یک کارگر از صبح تا شب جون بکنه برای 30000 بعد آقای آرایشگر با 30 دقیقه کار 30000 تومان رو در بیاره این رو هم باید بگم که روی دیوار قیمت تایید شده از صنف رو زده بود اون هم زده بود 15000 اصلاح ساده سر.... ممنون میشم خبرنگارها یکاری بکنن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
کاشکی 12تومن بود! الان همه 15تومن میگیرن! تازه عیدی هم میخوان!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۶ ۲۴ دی ۱۳۹۳
توی شهرستان که این قیمت نیست .اکثر آراشگرها هم دیسک کمر دارن هم واریس خدایش شغل سنگینیه با انواع مریضی ها در ارتباط اند.آقای مسول فکری به حال بیمه آرایشگرا بکنید.نمیخواد قیمت زیاد کنی.
Iran (Islamic Republic of)
امیر پیرایش
۱۷:۵۷ ۱۴ دی ۱۳۹۳
ماهی یه بار بری آرایشگاه 12هزار بدی فکر کردی خیلی زیاده .بجای رسیدگی به شکمت یه کم به فکر موهات باش مثل بزغاله نشی؟
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۱۶:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
اونوقت میگن چرا موهاتون اندازه ی موهای زنا شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
این چه منطقی است !؟ افزایش حقوق کارکنان موسسات 20 درصد ، آنوقت افزایش دستمزد آرایشگاهها 50 در صد ؟ این منجر خواهد شد که مردم در زمانهای طولانی تری به آرایشگاه مردانه مراجعه کنند .
Singapore
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
دوازده تومانم پولی آخه. با این تورم به این سنگینی.
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۴:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
همین شمایی که میگید 12 تومن زیاده
اگه یکم موهاتون بالا پایین بشه ، هزار تا تیکه به آرایشگر بدبخت میندازید
شما کمر درد و گردن درد و واریس و آرتروز و هزار درد و ورم دیگه مثل ناراحتی ریه و عوارض در معرض اسپری های شیمیایی مثل تافت و چسب قرار گرفتن رو نمیبینید
تو کانادا اصلاح سر ساده حدود 25 دلاره
تو اینگلیس 20 پند
به نظر من 12هزار تومن ارزش این کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۳
من ارایشگر هستم سرمایه اصلی این کار بدن 33 ساله منه که به لطف این کار بعداز15سال کارحالا مثل ادمهای 60 ساله شده نگفتم دلتون بسوزه گفتم یه لحظه خودتون جای امسال من بزارید بعد فتوا بدید ارایشگری هنر میخواد یا قلیون چاق کردن
Iran (Islamic Republic of)
کچل خان
۰۸:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
بالاخره کچل بودن هم برای این مقع به دردمون خورد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
چه خبره؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
این رئیس اتحادیه کیه دیگه حقوق کارمندها و بازنشسته ها و غیره 20درصد افزایش پیدا کرده حالا آرایشگاه ها 50 درصد واقعاُ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۳:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
... دلتون به حال این مردم نمی سوزه .
آرایشگاه اصلا هیچ خرجی نداره فقط پول برق و یکمی مهارت.
آخ دنیا فقط اینو کم داشتیم...
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۰۰:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
عزیزان حالا کجاشو دیدین همه چیز 50درصد افزایش خواهد یافت به تازگی
حالا صنف ارایشگری که مواد مصرفی نداره 50درصد افزایش می یابد ببینید صنف های دیگه چقدر افزایش خواهد یافت حالا میخواهیم تورم رو به 25 درصد برسونیم فکر کنم با این کارها تا سقف 75 درصد هم پیش میره...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
چه خبره؟!!!
مگه پشم گوسفند کوتاه میکننن
50 درصد افزایش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۷:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
خسته نباشین 50 درصد کم نیس؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
چه خبره؟!!!
چرا يه مرتبه 50% ؟!
بيست دقيقه هم بيشتر طول نميكشه اصلاح يك سر
12000 خيلي زياده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۰:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
آرايشگاه محله ما كه دو ساله اين نرخشه
Iran (Islamic Republic of)
farshad
۲۳:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
فکر کنم کم کم یاد بگیرم موهامو خودم اصلاح کنم.....
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۲۲:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
آقای رییس عزیز اتحادیه با این قیمتها فک کنم 50درصد آرایشگاهها جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
واقعا خجالت نمیکشن آرایشگری کم هزینه ترین شغله چر باید اینقدر افزایش قیمت داشته باشه..؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
چه خبره با این قیمتها ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر محمدی
۱۹:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
یعنی انقدر پول مملکتمون بی ارزش شده که خیلی راحت 50% افزایش نرخ اعلام رسمی میشه
در واقعیت 100% یعنی 2برابر!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
فک کنم دیگه موهامونواصلاح نکنیم بهتره...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
بیخیال دیگه مو نمیکاریم ، خوبه داریم کچل میشیم
آخرین اخبار