بذرپاش در تجمع اعتراض‌آمیز مقابل سفارت یونان:

حقوق بشر ما آرمیتا و علیرضاست/ دولت در برابر توهین‌های اروپایی‌ها موضع محکم‌تری بگیرد

با تاکید براینکه حقوق بشر ما آرمیتا و علیرضا فرزندان شهدای هسته‌ای هستند گفت: از دستگاه دیپلماسی و دولت می‌خواهیم موضع محکم‌تری بگیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، «مهرداد بذرپاش» نماینده مجلس شورای اسلامی در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های تهران که امروز سه شنبه(19 فروردین) در برابر سفارت یونان انجام گرفت،‌ در پاسخ به صدور قطعنامه توهین‌آمیز پارلمان اروپا گفت: این تجمع نمادی از این مساله است که ملت زنده است و ایران کشور فتحعلی شاه نیست بلکه کشور بزرگانی همچون امیرکبیر، ستارخان، باقرخان، امام خمینی(ره)، و آیت‌الله خامنه‌ای است.

وی با تاکید براینکه ملت ایران روز به روز انقلابی تر می‌شود گفت: اروپا با اینکه دم از قدرت و اختیار می‌زند میزان مشارکت انتخابات پارلمانی‌اش حدود 40 درصد است اما درکشور ما میزان مشارکت در انتخابات بیش از 70 درصد می‌باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: کسانی که مشارکت 85 درصدی مردم ایران در انتخابات سال 88 و همچنین دست‌های پشت پرده غربی‌ها در فتنه 88 را نپذیرفتند امروز نتیجه اقدامات و دخالتی که در امور داخلی ایران می‌کنند را می‌بینند.

بذرپاش با تاکید براینکه حقوق بشر ما آرمیتا و علیرضا فرزندان شهدای هسته‌ای هستند، گفت: حقوق بشر شما چیست؟ شما حتی اجازه ملاقات از آسایشگاه سالمندان را به مسئولان وزارت خارجه ایران هم نمی‌دهید.

وی افزود: شما که ادعای دموکراسی دارید میزان مشارکت در انتخابات و حکومتداریتان این چنین از هم پاشیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها همزمان با مذاکره تحریم و توهین کرده و از گزینه‌های نظامی استفاده می‌کنند تصریح کرد: از دستگاه دیپلماسی و دولت می‌خواهیم موضع محکم‌تری بگیرند.

بذرپاش با بیان اینکه مسائل هسته‌ای برای اروپایی‌ها بهانه‌ای بیش نیست اظهار داشت: تحریم‌های جامع ایران را از پیش از انقلاب شاهد بودیم و آنها مداوم بهانه‌های دیگری را همچون مسئله حقوق بشر و توان موشکی ا یران مطرحمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مسئولان دستگاه دیپلماسی اشاره و تذکر داد: فکر نکنید با لبخند همه چیز تمام شد مقتدرانه موضع بگیرید همانطور که غربی‌ها در راستای منافع ملی خودشان ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه مرزهای امنیت ملی ما در لبنان و فلسطین رقم خورده است گفت: دستاوردهای ورود هیات‌های اروپایی را شاهد بودیم آنهایی که دلشان برای ما سوخته است می‌گفتند در دولت قبلی به دلیل لحن تند دولت غربی‌ها با ما به خوبی برخورد نمی‌کنند در صورتی که شرایط در دولت جدید نیز تفاوتی نداشته است.

بذرپاش با اشاره به حضور اشتون درایران اظهار داشت: دستاورد ورود اشتون به ایران زیر سوال بردن انتخابات جمهوری اسلامی در سال 92 و همچنین رد سفیر ایران در سازمان ملل است.

وی با اشاره به صدور بیانیه مجلس در پاسخ به صدور قطعنامه توهین‌آمیز پارلمان اروپا تصریح کرد: بیانیه امروز مجلس اتمام حجت با غربی‌ها بود و اگر دستگاه دیپلماسی پاسخ قاطع به اقدامات آنها ندهد مجلس با اکثریت امضای نمایندگان ممنوعیت بسیاری از سفرهای هیئت‌های اروپایی را تصویب خواهد کرد.

بذرپاش با بیان اینکه صد در صد مردم ایران درباره مسائل کشور نظر می‌دهند گفت: مدل حکومتداری غربی‌ها بر مبنای عدم مشارکت مردم است در صورتی که در کشورمان هرچه مشارکت بیشتر شود نظام قوام پیدا می‌کند و این هنر خمینی کبیر بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاستی‌ها به دلیل حضور غربی‌ها دردوره قاجار و پهلوی بود گفت: شما به ما درس دموکراسی، حقوق بشر، عدم استفاده از بمب اتم، میزان مشارکت مردم و ایستادگی را ندهید.

وی با بیان اینکه ما همان ملتی هستیم که انقلابی‌تر شده،‌ خاطرنشان کرد: امیدی به تغییر دولت‌ها نداشته باشید چراکه این ملت همیشه ایستاده و کسانی همچون شهید علم‌الهدی و شهدای هسته‌ای دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجمع ، نمادی ، بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار