رحماندوست در نطق میان دستور:

اروپایی‌ها ما را به شیوه‌ای فرا می‌خوانند که لایق خودشان است/ دولت باید بسته‌های حمایت از عدالت اجتماعی تدوین کند

نماینده مردم تهران گفت: اروپایی‌ها ما را به شیوه‌ای فرا می‌خوانند که لایق خودشان است. از دولت می‌خواهم که همجنس‌گرایان عضو تشکل‌های رسمی و آنهایی که به چنین ازدواج کثیفی تن داده‌اند را به ایران اسلامی راه ندهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز چهارشنبه 20 فرودین ، در نطق میا ن دستور اظهار داشت: روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید آوینی را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال می‌خواهم که بتوانیم در سال فرهنگ و اقتصاد آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری است را در سال 93 محقق کنیم، همچنین سالروز شهادت یار دیرینه رزمندگان انقلاب شهید صیاد شیرازی را گرامی می‌دارم و از دولت انتظار دارم که هر چه سریعتر بسته حمایتی از رزمندگان را تصویب  و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کند.
 
وی افزود: از دولت می‌خواهم که در ارائه لایحه الگوی توسعه اسلامی ایرانی مواردی را رعایت کند. نهاد خانواده و راه‌های تسهیل ازدواج جوانان را با دقت و قدرت ببیند تا به کمک جوانان بیاید تا نصف دین خود را حفظ کنند و نیز دولت باید بسته‌های حمایت از عدالت اجتماعی و استفاده عادلانه مردم از بیت‌المال را تدوین و ارائه کند.
 
رحماندوست تصریح کرد:  تا کی باید شاهد استخراج و فروش نفت خام و توزیع درآمدهای حاصل از آن فقط بین 20 درصد از مردم باشیم و قریب 90 درصد از درآمد کشور به جیب کسانی ریخته شود که خود را به حکومت آویزان کردند و در این میانه سهم اشتغال جوانان گم شود و سهم اقشار محروم جامعه مانند کارگران فصلی ساختمانی و زنان سرپرست خانوار و سالخوردگان روستایی و شهری از کار افتاده و فاقد درآمد و باربران نادیده گرفته شود.
 
وی ادامه داد: از قوه قضائیه و دستگاه انتظامی و اطلاعاتی می‌خواهم که حرمت متهمین را در بالاترین سطح رعایت کنند و به عنوان نمونه از بلایی که بر سر بعضی از طلاب ولایی که در اسفند گذشته در قم دستگیر شدند، توبه و از تکرار آن خودداری کنند همچنین از قوه قضائیه می‌خواهم که جایگاه خود را در ذهن مردم ایران اسلامی نظرسنجی کند و ساختار و عملکردش را براساس آن تنظیم کند، زیرا معتقدم در بسیاری از موارد مظلومان و فقرا یا نمی‌توانند احقاق حق کنند و یا به علت اطاله دادرسی و پیچیدگی‌های آن و یا مجبور بودن آنها به تحمل برخی از روش‌های غیراسلامی، ناچار می شوند از حقوق‌شان بگذرند و عطایش را به لقایش ببخشند.
 
عضو کیسیون آموزش تاکید کرد: دولت باید متصدیان اداری را موظف کند با عفاف و حجاب بر سر کار حاضر شوند و مراجعان نیز نباید مجاز باشند با ظاهری وقیح به ادارات مراجعه کنند. به علاوه گردشگران، خدمه بیمارستان‌ها و ... نیز باید موظف به رعایت عفاف و حجاب باشند رواج بی‌عفتی در جامعه حلقه‌ای از زنجیره تضعیف کلیت نظام است.
 
رحماندوست تصریح کرد: دولت متصدیان اداری خود را اعم از زن و مرد موظف کند که با رعایت موازین اسلامی و عفاف و حجاب در سر کار خود حاضر شوند و از طرف دیگر تمام مراجعه کنندگان و استفاده کنندگان از خدمات دولتی نیز مجاز نباشند با ظاهری وقیحانه و شیطانی حضور یابند.
 
این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها ما را به شیوه‌ای فرا می‌خوانند که لایق خودشان است. از دولت می‌خواهم که همجنس‌گرایان عضو تشکل‌های رسمی و آنهایی که به چنین ازدواج کثیفی تن داده‌اند را به ایران اسلامی راه ندهند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار