شهركرد/

ثبت نام بیش از چهارهزار و پانصد وبلاگ در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از ثبت نام بیش از چهار هزار و ۵۰۰ وبلاگ در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز خبر داد.

حجت الاسلام محمد کریمی به  استقبال بی‏نظیر مردم سراسر از سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز اشاره کرد و گفت: بیش از چهار هزار و 500 وبلاگ در سامانه ثبت نام شده است.
کریمی افزود: داوری مسابقه با حضور اساتیدی از استان‏های مختلف کشور که در مجموع ده داور می باشند در مرحله مقدماتی انجام می شود.
وی گفت: وبلاگ های ثبت نامه شده در دو مقطع فنی و محتوایی ارزیابی می شوند و کار داوری تا سی ام اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری  افزود: اسامی 110 نفر از برگزیدگان مسابقه بر روی پایگاه ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری  منتشر می شود.
حجت الاسلام کریمی ، اظهار داشت: مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و مسئولین کشوری و استانی و روسای شورای مناطق ستادهای اقامه نماز و کارشناسان فرهنگی و برگزیدگان در تاریخ هفتم خردادماه 93 برگزار می شود.
وی گفت:  مرحله چهارم مسابقه از اول مهرماه سال جاری برگزار می شود و شرکت کنندگان در مرحله سوم دارای امتیاز خاص هستند و مرحله چهارم با نوآوری جدید همراه خواهد بود و منابع بسیار خوبی در اختیار وبلاگ نویسان در سراسر کشور قرار خواهد گرفت./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.