حاشیه‌های خواندنی از مراسم ختم پدر همسر سیدمحمد خاتمی

از واکنش خواهران اشراقی مقابل عکاسان خبری تا بی‌تفاوتی مهدی هاشمی به درخواست یک شهروند

مراسم ختم شیخ علی‌اکبر صادقی پدر همسر سیدمحمد خاتمی در مسجد الغدیر با حاشیه‌هایی خواندنی همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم ختم شیخ علی‌اکبر صادقی پدر همسر سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان بعد از ظهر امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی کشور در مسجد الغدیر برگزار شد.

این مراسم حاشیه‌هایی را به همراه داشت که بخشی از آن را در گزارش زیر می‌خوانید.
 
اهدا گل از سوی فعالان سیاسی 

بسیاری از شخصیت‌هایی چون محمدرضا عارف، بنیاد امید ایرانیان، انجمن مددکاران امام زمان (عج) به نشانه احترام و عرض تسلیت دسته‌های گلی را اهدا کردند.  
 
آغاز مراسم یک ساعت زودتر از موعد مقرر 

براساس اطلاع قبلی قرار بود که مراسم ختم شیخ علی‌اکبر صادقی از ساعت 14:30 الی 16 در مسجد الغدیر برگزار شود، اما با به دلیل اینکه بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و هواداران سیدمحمد خاتمی نیم ساعت زودتر از موعد مقرر در مسجد حضور پیدا کرده بودند مراسم زودتر از ساعت اعلامی آغاز شد.
 
راس ساعت 14:15 سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور دولت اصلاحات وارد مسجد الغدیر شد.

نیروهای امنیتی و محافظان وی مانع حضور اهالی رسانه و مردم  در نزدیکی وی شدند.  
 


حضور پررنگ اهالی رسانه در مراسم ترحیم



بسیاری از خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه برای پوشش خبر و پیدا کردن شخصیت‌های سیاسی از نزدیک جهت مصاحبه در ساعت ابتدایی مراسم در مقابل مسجد الغدیر حضور یافتند. 



 

بدوید، من که مصاحبه نمی‌دهم


حضور فائزه و فاطمه هاشمی، عفت مرعشی و مهدی هاشمی سوژه‌های جالبی برای خبرنگاران در این مراسم به حساب آمدند اما مهدی هاشمی در این میان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و در جواب آنها گفت: بدوید من که مصاحبه نمی‌دهم.
 
 در میان هیاهوی خبرنگاران برای مصاحبه با مهدی هاشمی شخصی درخواست کمک از مهدی هاشمی را داشت و خطاب به وی درحالی که دستان خود را محکم به شیشه خودروی مهدی هاشمی می‌کوبید گفت؛ من خبرنگار نیستم و کار شخصی دارم که این مسئله با بی‌توجهی هاشمی روبرو شد.  
 
مهدی هاشمی در پاسخ یکی از خبرنگاران درباره طولانی شدن و زمان بعدی تشکیل دادگاهش اظهار داشت: بیایید دادگاه تا زمان آن را بفهمید.  
 
بی‌توجهی خبرنگاران نسبت به ورود خزعلی 

مهدی خزعلی یکی از کسانی که در مراسم ختم حضور داشت و در هنگام خروج از مسجد با بی‌توجهی خبرنگاران  مواجه شد.
 
واکنش متکی به خبرنگاران 




منوچهر متکی یکی دیگر از سوژه‌های دست‌نیافتنی خبرنگاران در این مراسم خطاب به آنها گفت مگر نمی‌دانید من چند سالی است مصاحبه نمی‌کنم و برای بار دیگر اهالی رسانه را از آخرین وضعیت فعالیت‌های سیاسی‌اش بی‌خبر گذاشت.  
 
تردید فائزه هاشمی هنگام ورود به مسجد

فائزه هاشمی در هنگام ورود به مسجد الغدیر خطاب به خبرنگاران گفت: وقت ندارم و به سمت مسجد حرکت کرد اما وی با تردید دوباره برگشت و با اصرار خبرنگاران مواجه شد که باز هم گفت: وقت ندارم، وقت ندارم.  
 
واکنش خواهران اشراقی  در مقابل عکاسان خبری

زهرا و نعیمه اشراقی با یکدیگر جهت انجام تسلیت به خانواده مرحوم صادقی در مسجد الغدیر حضور پیدا کردند و به عکاس یکی از خبرگزاری‌ها اجازه تصویربرداری و عکسبرداری ندادند و به نشانه اعتراض چادرهای خود را جهت پوشش مقابل صورت خود نگاه داشتند، اما با عکاس با سماجت به کار خود ادامه می‌داد.  
 
کنجکاوی مردم از ازدحام در مسجد الغدیر 

شلوغی و ازدحام مقابل مسجد الغدیر بسیاری از عابران و شهروندان را متعجب کرده بود به طوری که بعضی از آنها با تعجب دلیل این همه ازدحام را جویا می‌شدند. 
 
انتهای پیام/  
 
 
 

برچسب ها: صادقی ، همسر ، خاتمی ، مراسم ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار