رودهن/

توسعه کشور با اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها شتاب می گیرد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شتاب بخشیدن به توسعه کشور نیازمند عزم ملی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها اظهارکرد: مشارکت آحاد مردم شرط لازم و ضروری در اجرای صحیح این قانون است.

وی تصریح کرد: در این راه مشارکت آگاهانه مردم خلق حماسه اقتصادی را رقم خواهد زد.

مهری با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری نشان از اهمیت دو موضوع اقتصاد و فرهنگ است.

وی بیان کرد: عزم ملی همراه با مدیریت جهادی مختص دولت نیست، بلکه همه مردم باید با یک حرکت ملی در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها که از روزهای آینده آغاز می شود، باید با برنامه ریزی پیش برود تا اجرای آن با همکاری، هماهنگی و تعامل با مردم با موفقیت اجرا شود.

وی نسبت به سوء استفاده برخی افراد سودجو و فرصت طلب هشدار داد و گفت: در این راستا لازم است تا دستگاه های حمایتی افراد تحت پوشش را راهنمایی کنند.

مهری از آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اجرای صحیح مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها و مشارکت درست مردم باعث تحقق حماسه اقتصادی و وجود اقتصادی پویا و مقاوم می شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها، بر اساس آخرین رقم کد ملی افراد از 20 فروردین ماه به مدت 10 روز ثبت نام انجام می شود.

مهری ادامه داد: دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها، دفاتر پلیس + 10 و دفاتر آ ی .سی. تی روستایی در شهرستان باید آمادگی کامل در راستای اجرای این طرح داشته باشند تا حضور مردم به ویژه روستائیان نیازمند با مشکل مواجه نشود.

وی تاکید کرد: بخشداران موظفند از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها افرادی را که نیاز به یارانه نقدی ندارند، توجیه کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.