با پخش این تله فیلم

شبکه سحر، جمعه این هفته "از شنبه تا پنجشنبه " را مرور می کند

سیمای کردی شبکه سحر، فیلم تلویزیونی "از شنبه تا پنجشنبه" را برای اوقات آخر هفته مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "از شنبه تا پنجشنبه" به سرپرستی سعید دیانتی به زبان کردی زیرنویس شده است.

ربابه خادمی متون این فیلم را به زبان کردی ترجمه کرده و پروین بهشتی پور ویراستاری آن را بر عهده داشته است. محمدرضا پارسا نیز تدوین آن را انجام داده است.

فیلم تلویزیونی "از شنبه تا پنجشنبه" به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت قاسم زاده اصل و با حضور بازیگرانی همچون فرهاد قائمیان، آتنه فقیه نصیری، حمیدرضا پگاه، زهرا سعیدی، خسرو فرحزادی و سید مهرداد ضیایی، داستان زندگی زوج جوانی را از روز شنبه تا پنجشنبه یک هفته روایت می کند. شخصیت زن داستان، استاد دانشگاه و شاعر است و همسرش کارمند یک شرکت است و همین موضوع به عاملی برای بروز اختلافی بزرگ بین آنها تبدیل می شود.

فیلم تلویزیونی "از شنبه تا پنجشنبه" جمعه 22 فروردین ماه ساعت 20:50 به وقت تهران به مدت 98 دقیقه از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، مخاطب ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ارسلان
۱۱:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۴
سلام
این فیلم خیلی زیبا بود .دوستدارم یە بار دیگە ببینمش نمیدنم چطور ..لینکیشو برام پیدا نشود .و اگر میشە میخوام داونلود کنم .وسلام
Iraq
ارسلان
۲۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام
این فیلم خیلی زیبا بود .دوستدارم یە بار دیگە ببینمش نمیدنم چطور ..لینکیشو برام پیدا نشود .و اگر میشە میخوام داونلود کنم .وسلام
آخرین اخبار